Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

    Показати усі контакти
    Magazine  

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси
      Зв'яжіться з нами

    Ще влітку цього року ми почали пошуки нових героїв нашої команди. Будемо чесними, для нас це завжди виклик. Знайти експертів з великим практичним досвідом на керівних позиціях у міжнародних компаніях,  з досвідом проведення тренінгів та розробки навчальних програм, гарними презентаційними навичками, яскравою харизмою та з високим рівнем володіння англійською мовою — то задача з зірочкою.

    Але нам вдалося і цього разу наша команда поповнилась навіть двома бізнес-тренерами! Сьогодні знайомимо вас з Марією Ємець, якій ми поставили декілька запитань про досвід та плани на майбутнє.

    • 12 + років на керівних позиціях в міжнародній компанії з топ-10 найдорожчих брендів світу
    • 8+ років  досвіду проведення бізнес-тренінгів та надання консалтингових послуг у галузі обслуговування клієнтів та по операційних питаннях
    • Практикуючий психолог-психоаналітик (УАП UA), авторка програм та методик у галузі навчання та розвитку персоналу

    Так- так, це все про Марію, але дозвольте їй самій розповісти про себе 🙂

    Чим ви займались до DEVELOR?

    Свою професійну діяльність  почала у сфері обслуговування клієнтів. Понад 12 років була керівником клієнтського сервісу, 2 роки працювала операційною директоркою дилерського центру і, разом з командою, досягла найвищої європейської нагороди в напрямках сервісу та обслуговуванні клієнтів. Тоді ж наша команда здобула японську нагороду за повний цикл операційної роботи преміум сегменту дилерського центру. Крім цього, у мене є досвід створення клієнтського сервісу  в автомобільному бізнесі «з нуля». З 2013 року займаюсь проведенням бізнес-тренінгів та консалтинговими послугами у галузі обслуговування клієнтів та по операційних питаннях.

    Як би окреслили вашу сферу експертизи?

    • Побудова клієнтського сервісу «з нуля» (всі аспекти клієнторієнтування)
    • Операційні питання та процеси (переговори, описання процесів, впровадження процесів на практичному досвіді)
    • Психоаналітична практика (5 років), терапія пар, робота з депресіями/травмами, групами.

    Чому обрали DEVELOR?

    З DEVELOR познайомилась особисто під час тренінгу і побачила, наскільки якісний продукт тут пропонують. А ще мені дуже сподобалась філософія «створювати управлінську культуру в Україні» – для мене це не пусті слова.

    Які ваші очікування?

    Чекаю нових викликів, а також набуття знань, розширення експертизи, а ще сподіваюсь стати підтримкою для компанії завдяки своєму професійному досвіду.

    Якими трьома словами ви б себе схарактеризували?

    Твердість, вміння вирішувати проблеми, розуміння.

    Яка ваша супер сила?

    Зі мною завжди внутрішній самурай.

    А ми радіємо, що з нами Марія! Бажаємо їй повною мірою реалізувати свій потенціал та стати частиною багатьох крутих навчальних проєктів❤️

    Гайд з управління гібридними командами

    Завантажте безкоштовну електронну книгу, що допоможе вашій команді бути максимально ефективними
    при змішаному форматі роботи.

      Супутні матеріали