Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Аудиторний тренінг

    Резильєнтність

    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Усвідомлена комунікація

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    Про роботу під час карантину, прогнози повернення до офлайну, зміни ринку тренінгових послуг, грошові обороти та інше — читайте в інтерв’ю Жольта Позваї, директора однієї з найбільших міжнародних тренінгових та консалтингових компаній DEVELOR, що представлена в 16 країнах. 

    Переклад з угорського медіа — Novekedes.hu

    Як пандемія вплинула на ринок навчання?

    Вона практично ліквідувала його за ніч.  Рік почався дуже добре для галузі. Попередні тенденції, здавалося, продовжувалися, спостерігалося зростання, до якого ми звикли вже кілька років. У нас було багато замовлень, тому що всі сфери економіки перебували у фазі зростання. Однак у березні ринок буквально обнулився за два тижні. І це трапилося у кожній країні, в якій ми представлені. 

    Як ви виходили з такої ситуації?

    Нам пощастило, оскільки ми вже проводили низку онлайн-тренінгів, особливо для міжнародних проектів. Про змішане навчання вже давно говорять на ринку Угорщини, де аудиторні заняття та онлайн-навчання змішані. 

    Але насправді ринок тренінгів був офлайновим на 99 відсотків. 

    Тож у нас був досвід онлайн-освіти, плюс у нас були готові навчальні матеріали, орієнтовані на управління віддаленими командами та віддалену роботу.

    До того ж користь міжнародної мережі стала дуже відчутною, адже корисні професійні ідеї почали приходити до нас з кожної країни. В результаті, наша реклама нових форматів навчання та релевантних тем почала працювати з 15 березня, пропонуючи вирішення цієї несподіваної кризи, і до неї є дуже великий інтерес.

    Що сталося з компаніями, який відгук ви отримуєте?

    Нинішня ситуація є особливою в декількох аспектах.

    Майже ніхто не має навичок  і досвіду віддаленої роботи та керування командою або навіть цілою компанією з дому. Організації були змушені входити в нову ситуацію практично без часу на підготовку.

    Зазвичай, коли в організації є певна далекосяжна зміна, ми починаємо думати про неї завчасно, говоримо про неї незліченну кількість разів, робимо дослідження, уточнюємо, хто що робить, комунікуємо, проектуємо системи, процеси та технології. Натомість усе це тепер довелося робити за ніч.

    І працівник, і керівник залишилися без настанов та процедур.

    Зараз усі намагаються зрозуміти, як це зробити ефективно. Але найкращі методи управління не були винайдені за тиждень-другий, принаймні поки що. Методології, як ми їх зараз знаємо, еволюціонували в декілька етапів, аж до ста років, у те, що ми зараз застосовуємо та чому навчаємо.

    Як діють компанії в таких ситуаціях? 

    Картина різна. Все дуже залежить від попереднього ставлення менеджера. Той, хто раніше був схильний до мікроменеджменту продовжує таким зловживати. Тут проявляється відсутність довіри: вони не працюють, вони нічого не роблять, вони сидять у Facebook … Хоча люди навпаки кажуть, що вони працюють більше або ж як і раніше. Звичайно, зараз я говорю про тих, де виробництво не припинилося повністю. 
    А менеджер, котрий до цього часу не любив спілкуватися зі своїми колегами, справді щасливий. Йому не потрібно турбуватися про моральний стан своїх колег. Вони досить повільно відпускають своїх підлеглих. Це ще гірше, ніж мікроуправління. Підлеглі втрачають зв’язок з компанією, і якщо їх начальник залишає їх зовсім в спокої, продуктивність та відданість дійсно також погіршуються.

    Що слід робити при віддаленій роботі в домашньому офісі?

    З одного боку, менеджери повинні зосереджуватися на результатах, а не на контролі діяльності. Це, звичайно, вимагає чітких цілей та точних очікувань, з урахуванням поточної ситуації. З іншого боку, нам потрібно спілкуватися навіть більше, ніж при особистих зустрічах. Але не перестарайтеся, бо тоді буде стільки онлайн-зустрічей, що ми не зможемо працювати. Потрібно знайти баланс.
    Ті, хто добре відреагував на ситуацію, запровадили розпорядок дня, який зазвичай починається з короткої стартової зустрічі вранці.

    Який канал варто використовувати для комунікації?

    Це не важливо, є багато професійних і навіть безкоштовних варіантів. Головне — ви повинні бачити один одного та показувати документи, якими хочете поділитися з іншими. 
    Ми вже стикаємося з новою проблемою, оскільки ми вже місяць працюємо в домашньому офісі, і морально впоратися з речами буде все складніше. Такі теми, як емоційна стійкість, душевна рівновага або управління стресом, стають все більш важливими.
    Зараз вдома люди починають зациклюватися, втрачаючи зв’язок з іншими, і конфлікти всередині сім’ї посилюються. Наші тренінги щодо стійкості та індивідуальні чи групові тренерські рішення дуже добре працюють для цього. 

    Як на DEVELOR впливає час простою?

    У нас 40 співробітників в Угорщині та понад 150 в міжнародній мережі. Ми скрізь як і усі перейшли на домашній офіс. Ми активно продаємо наші нові онлайн формати навіть більш успішно, ніж ми очікували. До того ж, ми перевели більшу частину наших класичних навчальних програм вже наявних клієнтів на нові формати: вебінари, віртуальні тренінги або семінари. І це працює краще, ніж багато хто очікував.

    Тому що якщо ми розпочнемо процес роботи, а потім зупинимось, майже всі ефекти можуть бути втрачені. 

    Якщо ми наполовину щось зробили і зупинилися, не буде жодного напів результату, так не працює. Результату не буде зовсім. І наші тренери роблять свою справу не просто в тренінгу, вони роблять це у віртуальному світі. На цей момент їм дуже подобається вчитися новому, зустрічатися з новими викликами. Багато хто з нами вже понад десять років, багато чого пережив, але тепер вони отримують шанс спробувати себе в нових ситуаціях.

    Як ви вважаєте, коли ваша компанія зможе повернутись до нормальної роботи?

    У кращому випадку ми зможемо провести офлайнові тренінги у вересні. А за нашим негативним сценарієм — лише на початку наступного року. Питання, звичайно, полягає в тому, хто буде радий зайти після карантину в закриту кімнату на 15 осіб. Здається, що майбутнє буде не таким, як минуле. І це стосується не тільки ринку навчання.

    Якими ви прогнозуєте обороти компанії?

    Незважаючи на успіх онлайн-тренінгів, я очікую серйозний спад.

    Згідно з нашими планами, ми мали б 700 мільйонів доходів, але на сьогодні я був би радий навіть половині цієї цифри. Наступного року ми зможемо принести 50-60 відсотків запланованого в цьому році обороту через економічний спад. На щастя, у нас за плечима сім хороших років. Наша мережа стабільна, ми накопичили достатньо резервів скрізь, щоб вижити до вересня навіть без жодних доходів.

    В цілому я оптимістичний: я відчуваю, що ми можемо бути переможцями кризи, і крім утримання існуючих клієнтів, ми можемо також придбати нових.

    Є мало компаній, які можуть проводити якісні онлайн-тренінги та змішані програми. І ми також випереджаємо інтернет-ринок за змістом та методологією. Обмін міжнародним досвідом — який наразі означає кілька зустрічей на тиждень —  вартує ваги золота, ми багато чого вчимося один у одного. Ми негайно застосовуємо кращі практики та накопичуємо знання набагато швидше, ніж це займає часу для інших компаній. 

    Наскільки криза змінить ринок навчання?

    Дуже багато людей розуміють, що онлайн-навчання — це економічно вигідне рішення, яке має свої обмеження, але воно все ще може бути корисним елементом складної програми розвитку. Не потрібно подорожувати, не потрібно платити за проживання та харчування. Це стане популярним жанром.
    Тепер ми скорочуємо тренінги, проводимо їх невеликими — півтори, двогодинними порціями, які ми називаємо мікронавчанням. Інша популярна тенденція — це гейміфікація. Ми робимо все більше наших програм більш ігровими в останні роки, що не тільки збільшує залучення та досвід, але й посилює їхній вплив.
    І нинішня ситуація приносить прорив в онлайн-рішеннях. Навчальні заняття в основному будуть зосереджені насамперед на практичній роботі, отриманні зворотного зв’язку та ретельного обговорення. Ми в основному проводимо час за взаємодіями, рольовими та ситуаційними вправами, коли зустрічаємось особисто. І це круто. Знання можна ефективно передати через 1,5-2-годинне онлайн-навчання, і тоді ви можете зайти на заняття на день-два на практику. Це змішане навчання, і це майбутнє. 

    ℹ️ Для більш ефективного управління віддаленими командами замовляйте навчальні онлайн-програми для розвитку персоналу #REMOTEREADY

     

    Гайд з управління гібридними командами

    Завантажте безкоштовну електронну книгу, що допоможе вашій команді бути максимально ефективними
    при змішаному форматі роботи.


      Супутні матеріали