Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Аудиторний тренінг

    Резильєнтність

    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Усвідомлена комунікація

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    А ви теж після різдвяного відпочинку виглядаєте як одна з героїнь Едварда Мунка?


    Так, ви нарешті виспалися, вдосталь наїлися олів’є, побачили усіх друзів та родичів і вже мали б бути цілком готовими до нового робочого бою. Проте щось не склалося  і ви лише безпомічно борсаєтесь у купі робочих завдань. Не чекайте поки стресова хвиля накриє вас з головою.
    По-перше, видихніть. Не потрібно навантажувати себе в перший день та дорікати собі, що ви не корпоративний супергерой. Прийшовши в перший день на роботу, спробуйте увійти в робочу колію плавно, без ривків.
    По-друге, думайте позитивно. Зрештою, початок робочого тижня — це не так і погано. За довгі новорічні канікули ви вже точно встигли засумувати за коханою роботою: за досягненням професійних цілей, спілкування з колегами, врешті решт за стінами рідного офісу.
    По-третє, приділіть увагу плануванню свого часу та навантаження. Це найбільш  ефективний спосіб організації робочого процесу, що значно знижує ризик стресових ситуацій.

    1. Запишіть.

    Так вже сталося, що наша голова не може тримати в собі багато інформації. Витрусіть все з неї та подивіться на свої справи згори. Запишіть всі свої завдання та плани на папері, занотуйте в ноутбуці чи смартфоні. Так легше буде розібратися.
           2.  Організуйте.
    Отриману інформацію слід розкласти по полицям. Визначте для себе активні дії, які можна зробити швидко,  довгострокові проекти, що потребують декількох кроків, проекти в режими очікування та події, які необхідно занотувати у календар.
            3. Виконуйте
    Ну от тепер, коли у вас все організовано, слід зробити список проектів та активних кроків та почати Діяти!
    P.S. Якщо організувати роботу все ще важко,ми знаємо, як Вам допомогти: “Професійне планування задач” 

    Гайд з управління гібридними командами

    Завантажте безкоштовну електронну книгу, що допоможе вашій команді бути максимально ефективними
    при змішаному форматі роботи.


      Супутні матеріали