Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Онлайн тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси


    Ось ви знову замовили магічний тренінг, де тренери махнуть чарівною паличкою і станеться диво! Мотивовані, люблячі один одного співробітники почнуть вдвічі швидше виконувати всі завдання, а ви як керівник будете плескати в долоні і радіти невиданому щастю.
    Але чи то магія заборонена в маглівському світі, чи то тренінги насправді не творять чудес. Так, DEVELOR консалтингова та тренінгова (!) компанія, але навіть ми вам скажемо, що тренінг сам по собі не працює. Магічних якостей надає йому лише комплексність кропіткої до- та післятренінгової роботи.
    Команда DEVELOR UKRAINE підготувала для Вас 10 чинників, що свідчать про тренінг, що не працює.

    1. Не чіткі цілі.

    «Навчитися чогось новенького», почути «фішечки», «встряхнутись» — все це приклади вкрай не чітких цілей. Якщо ви починаєте консалтинговий чи тренінговий проект без чіткого розуміння його впливу на бізнес, корпоративну культуру, якісні та кількісні показники, то цілком імовірно, що ви лише марно витратите час та кошти. Сформулюйте дуже конкретну ціль — що саме ви хочете отримати в результаті програми?

    1. Нереалістичні цілі

    А тепер подивіться на цю ціль і скажіть чесно — чи може її вирішити одноденний тренінг? Чи реально досягти таких змін за 8 годин? Якщо так, то ви на вірному шляху. Якщо ні — то або зробіть ціль більш реалістичною, або підготуйтеся до складного та комплексного проекту. Досягти змін корпоративної культури, змінити звички та рутини учасників у комунікації та продажах, втілити стандарти обслуговування — погодьтеся, такі завдання одним лише тренінгом не вирішити.

    1. “Встигнути все” або міні-МБА за 1 день

    Дуже часто компанії прагнуть зробити програми максимально насиченими та помістити в один тренінг день 25 тем та підтем. І чим в результаті вимушені пожертвувати? Глибиною, чіткістю та практичністю. І наприкінці ми отримуємо дуже концептуальні, узагальнені та спрощені програми, без достатнього занурення та відпрацювань, щось схоже на нашу вітчизняну систему освіти, і в результаті — людей “широкого профілю” з псевдо ерудицією у всьому та з “о” глибинного розуміння або навички. Тут працює дуже просте правило — “Less is more”. Чим менше — тим краще. Одна ціль і один фокус.

    1. Не актуальність для учасників.

    Якщо учасники не розуміють навіщо та чому вони тут, чому вони мають інвестувати свій час на саме цю програму, то можете не очікувати змін. Керівник має не вимагати швидких результатів, а підтримати своїх співробітників та детально роз’яснити навіщо проводиться це навчання, чому саме він/вона має взяти у ньому участь, на що саме звернути увагу і чого ви, як керівник, очікуєте від учасників, яких саме дій.

    1. Відсутня або недостатня підтримка учасників.

    За статистикою лише 15 % учасників тренінгу будуть використовувати отримані знання та навички після тренінгу, 70% — спробують, проте з часом кинуть, а 15% навіть не будуть намагатись. Причиною тому — повна відсутність або недостатня підтримка після тренінгів. Знання забуваються, старі звички відроджуються, керівництво вимагає, процеси не дозволяють, часу не вистачає, мотиваційна система не заохочує. Годі сподіватися, що учасники все зможуть самі та їм вистачить “заряду мотивації” після тренінгу.

    1. WOW-ефект від тренінгу

    Відома історія, коли учасники тренінгу у повному захваті від тренінгу, але … не можуть згадати про що він був. Іноді замовники просять зробити учасникам “WOW”- ефект, менше уваги звертаючи на сам контент та актуальність програми. Називаймо речі своїми іменами — якщо вам потрібно шоу, то іноді краще купити квитки в театр або цирк, а не проводити тренінг.

    1. Відсутність необхідної діагностики перед тренінгом

    Ми часто жартуємо словами з реклами “самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я”. Іноді програми тренінгів готуються на основі “самодіагностики” або керівництва, або ж самих учасників. А чи ви впевнені, що така однобока оцінка коректна? Іноді слід побачити повну картину в об’ємі та чітко розуміти що насправді необхідно змінити, замість того щоб проводити узагальнену тренінг-програму на всі випадки життя.

    1. Відсутність якісної комунікації про проект розвитку та навчання

    Учасників просто проінформували поштою — дата та тема тренінгу… та й все. Зрозуміло, що в такому випадку в учасника виникають певні сумніви, можуть навіть з’явитися страхи та супротив. Це не найкращий ґрунт для засвоєння знань та навичок, а особливо для подальшого впровадження тренінгових інсайтів.

    1. Тренінг — це приємно проведений час

    Дуже часто треба учасникам зробити боляче, щоб вони на своїх помилках навчилися та зробили висновки. І в цьому випадку гарна анкета зворотного зв’язку — це не показник якісного тренінгу…Але чомусь дуже часто саме оцінка учасників є єдиним показником успішності проекту по навчанню та розвитку.

    1. Вони та так все знають”

    “Наші учасники вже учені-переучені, вони все це вже знають, давайте щось нове”. А чи впевнені ви, що вони це не лише чули колись, а реально практикують, реально використовують? І що вони вже готові занурюватися в нові супер модні теми? Чи ви впевнені, що надбання нового трендового автора допоможе їм робити їх роботу краще та ефективніше?

    Гайд з управління гібридними командами

    Завантажте безкоштовну електронну книгу, що допоможе вашій команді бути максимально ефективними
    при змішаному форматі роботи.


      Супутні матеріали