Через нинішню пандемію в світі тисячі людей опиняються в ситуації, коли їм доводиться працювати з дому. І при цьому багато керівників, які зазвичай ділять офіс зі своїми колегами, стикаються з проблемами управління віддаленими працівниками кожного дня. І це може лякати, особливо якщо вони ніколи не керували віддаленими командами.

Ось найважливіші аспекти, на які слід звернути увагу лідеру, що керує віддаленими командами:

1. Ставте чіткі очікування

Встановлення чітких очікувань для вашої команди є важливим фактором успіху не тільки в традиційному офісному середовищі, але й в роботі з віддаленими командами. Визначайте завдання, терміни та очікувані результати максимально чітко та прямо. Роз’яснюйте мету завдань та допомагайте своїй команді зрозуміти, як саме ви будете вимірювати успіх.

Під час віддаленої роботи канали зв’язку значно обмежуються, що може породити чимало непорозумінь. Тому задавайте більше питань та перевіряйте чи правильно зрозуміли ваші повідомлення ваші колеги.

2. Визначайте межі

Одна з пасток віддаленої роботи полягає в тому, що люди не можуть піти з роботи. Не підливайте масло в вогонь, думаючи, що вони застрягли вдома і не мають ніяких інших справ. Безперервна понаднормова робота не тільки призводить до погіршення продуктивності та людських відносин, але і до вигоряння. І це напряму стосується вас як керівника!

Тому керівникам віддалених команд слід визначити чіткі межі і керівні вказівки, які повинні включати визначення доступності: коли ви і ваші колеги будете працювати і як встановити необхідний баланс між роботою та особистим життям. Це не тільки встановити очікування для всіх членів команди, а й допоможе амбітним працівникам не вигоріти.

3. Будьте поруч

Успішні керівники знаходяться в постійному контакті зі своїми членами команди. Встановіть регулярні щоденні або мінімальні щотижневі зустрічі зі своїми колегами. Це можуть бути дзвінки один на один, якщо вони працюють незалежно, чи групові зустрічі, якщо команда працює над чимось спільно.

Тут важливо те, що дзвінки повинні бути регулярними і запланованими. Таким чином, ваші колеги будуть знати, що ви доступні,що вони можуть проконсультуватися з вами, і що їх проблеми і питання будуть почуті. З іншого боку, ви повинні використовувати такі зустрічі, щоб ділитися оновленнями і новинами, що стосуються вашої команди.

4.  Не будьте занадто поруч

Одне з найпоширеніших занепокоєнь менеджерів полягає в тому, що члени їхньої команди будуть працювати не так старанно або ефективно, як в офісі. Отже, вони намагаються контролювати кожен аспект роботи колективу, що є не тільки неможливим, але й дуже неефективним видом діяльності.

У вас повинен бути інший підхід до аналізу й оцінки ефективності вашої команди у віддаленій роботі. Як тільки очікування будуть зрозумілі для колег, довіряйте своїй команді та зосередьтеся на результатах, а не на діяльності чи відпрацьованих годинах.

5.  Оберіть найкращі інструменти для своєї команди

Як менеджер, ви відповідаєте за те, щоб підтримувати свою команду. На щастя, сучасні технологічні інновації пропонують незліченну кількість можливостей для цього. Електронна пошта, текстові повідомлення та телефонні дзвінки – це найважливіші способи спілкування, але цього недостатньо. Ваші колеги повинні бачити вас, і ви повинні їх бачити. Тому настійно рекомендується використовувати платформи взаємодії і спільної роботи, такі як Zoom або Hangouts. Більшість з них доступні безкоштовно. Заради якісної співпраці також визначте, які засоби ви використовуєте для конкретних цілей. Наприклад, ви використовуєте відеоконференції для зустрічей команди, електронні листи для загальних питань та текстові повідомлення для невідкладних питань.

6.  Аналізуйте залученість та задоволеність 

Навіть якщо ви регулярно зустрічаєтеся і бачите один одного під час щоденних або щотижневих дзвінків, набагато важче розпізнати, коли колега стикається з труднощами – будь то проблема, пов’язана з роботою, або челенджі віддаленої роботи. Люди, ймовірно, більш неохоче звертаються до вас з проблемами по телефону, ніж особисто. Регулярно збирайте відгуки про самопочуття, рівні стресу і залученості ваших колег за допомогою таких швидких і простих рішень, як різні інструменти імпульсної перевірки (найкращим для нас є Happy at Work) або більш складних інструментів оцінки спілкування і спільної роботи як Team Sociomapping. Використання таких інструментів дозволяє негайно втрутитися в разі зниження або негативної тенденції особистості.

 

ℹ️ Для більш ефективного управління віддаленими командами замовляйте навчальні онлайн-програми для розвитку персоналу #REMOTEREADY

Дізнатись більше

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ ПРО НАВЧАЛЬНІ ОНЛАЙН-ПРОГРАМИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ #REMOTEREADY

Залиште свою заявку і ми зв'яжемось з вами найближчим часом! 

 

Дякуємо, ми зв'яжемось з вами найближчим часом!