ЯК ПРОДАВАТИ АВТОМОБІЛІ В УМОВАХ КАРАНТИНУ?

Кейс впровадження навчальної онлайн-програми для компанії Toyota Hungary 


Пандемія коронавірусу та витікаюча з цього масштабна економічна криза спричинили зниження продажів у багатьох сферах торгівлі, включаючи продажу транспортних засобів (як нових, так і вживаних). Річний спад на європейському ринку автомобілів оцінюється між 25-30% різними експертами.

У зв’язку з цим, з’явилось питання:

  • Як продовжувати продавати навіть в умовах карантину та після нього?

  • Як забезпечити високий рівень обслуговування клієнтів навіть під час онлайн-продажів?

  • Як нівелювати страхи клієнтів та забезпечити ефективну дистанційну роботу з клієнтом?

Ми отримали запит від нашого партнера TOYOTA HUNGARY  з такими питаннями.


Selling cars online is the next logical step for dealerships ...

НОВА ЕРА ПРОДАЖІВ

Дистанційно. Безконтактно. Онлайн.

Третина роздрібних покупців відкрита для безконтактних продажів. В Європі вона становить від 20-45%, в нашій країні кожна третя людина надає перевагу цьому виду послуг.

Обмеження на поїздки та пересування, а також робота в домашньому офісі зробили революцію в цифровому відношенні населення до онлайн-торгівлі, повсякденного використання онлайн-інструментів і каналів зв’язку всього за два місяці.  Відеокомунікація набула широкого розповсюдження та широкої популярності у значної частини населення. Це нова можливість для тих дилерів, які знайдуть правильну відповідь на цю потребу та підготують колег до необхідного професійного ставлення.

АЛЕ ЧИ МОЖЕМО МИ ПРОДАВАТИ ОНЛАЙН АВТОМОБІЛІ?

Опитування показує, що близько 50% клієнтів, які зараз планують купити автомобіль, вважають за краще не відвідувати виставковий зал заздалегідь. Це не є нагальною потребою, схоже, так і залишиться до кінця року. Деякі з цих клієнтів будуть продовжувати підтримувати цю форму покупки в майбутньому, оскільки це зручно і заощаджує час.


Growth of Online Car Sales This Summer | Crestline Auto Transport

Нова можливість потребує нової методології

Професійне використання інтернет-каналу також є серйозною проблемою для досвідчених продавців

20% від загальної кількості потенційних покупців (тих, хто має намір придбати машину протягом року) придбали б раніше, якби їм не довелося відвідувати автосалон. Однак можливість тестового водіння є для них дуже важливим аспектом.

Покупці все ще вважають за краще проконсультуватися з продавцями без будь-якого фізичного контакту. Повністю покупка автомобілів в Інтернеті все ще дуже рідкісна серед вітчизняних клієнтів.

 

Наше рішення –
навчальна онлайн-програма
ЕФЕКТИВНІ ПРОДАЖІ ЧЕРЕЗ ОНЛАЙН-КАНАЛ

 

ПРОЦЕС ONLINE ПРОДАЖІВ ТА ПІДГОТОВКА

1,5 год

  • Нові виклики продажів в сучасних умовах
  • Можливості безконтактних продажів
  • Успішний процес онлайн-продажів
  • Досвід клієнтів: моменти істини, нові шляхи для клієнтів
  • Чекліст для підготовки
  • Комунікаційні інструменти і їх професійне використання
Button text
1/4 Text
1/4 Text
1/4 Text

 

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОГРАМИ

В результаті даної програми учасники навчились:

  • Завоювати довіру онлайн 
  •  Створити правильну атмосферу під час відеодзвінка
  • Оцінювати потреби та презентувати товар під час онлайн контакту
  • Здійснювати керівництво та підтримку навіть під час дистанційний тестдрайву
  • Ефективно комунікувати та свідомо управляти клієнтами, впливаючи на якість обслуговування клієнтів та їх рішення.
  • Забезпечувати високий рівень обслуговування клієнтів через управління моментами істин 
  • Вміло  та впевнено використовувати технології (інструменти та додатки  
  • ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ ПРО НАВЧАЛЬНІ ОНЛАЙН-ПРОГРАМИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ #REMOTEREADY

    Залиште свою заявку і ми зв'яжемось з вами найближчим часом! 

     

    Дякуємо, ми зв'яжемось з вами найближчим часом!