6 цитат з Гри Престолів, які вчать управлінню персоналом

Нам також не віриться, що ера Гри Престолів закінчилась. Так-так, усім Develor-івським офісом кожного понеділка/вівторка/середи ми обговорювали, ділилися йой-ками та прогнозами. І яким би не був фінал цієї геніальної саги — неможливо не погодитись, що Гра Престолів стала справжнім кладезем інсайтів з різноманітних тем та сфер.  З великою кількістю мотиваційних промов, битв за лідерство, кадрових змін та стрімких трансформацій — безперечно, тема управління персоналом була розкрита яскраво… та кроваво.

Ділимось з Вами цитатами, що вчать справжньому HR-мистецтву.

Ви можете бути керівником, CEO, топ-менеджером, однак тільки титул не гарантує, що ваші співробітники будуть довіряти вам як лідеру. Повага заробляється — тому будьте лідером, за яким хочуть іти, а не лідером, з яким змушені працювати. Так ви точно отримаєте набагато кращі результати.

Ідеальних людей не існує. Не існує і людей з недоліками. Існують лише з зонами розвитку. І якщо ви знаєте про свої слабкі сторони – це вже пів справи. Залишається лише працювати над собою, розвиватись та мінімізовувати їх вплив.

Ваші найкращі працівники можуть впоратися зі складнішою роботою, однак не потрібно їх занадто обтяжувати. Хоч і таким чином ви можете їх підштовхнути до нових звершень, але усі мають свої ліміти та обмеження. Краще сконцентруйте увагу на розвитку компетенцій інших співробітників.

Знову ж таки, будь ви керівником, CEO, топ-менеджером, Кхалісі чи Королем ночі,   ви завжди повинні бути частиною загальної команди. Лідери мають більше можливостей впливати на культуру компанії, тому ви маєте на своєму прикладі показувати гарний приклад та працювати над спільною метою.

Слухати своїх співробітників — надзвичайно важливо. Опитування, особисті зустрічі, відкриті обговорення — інструментів безліч. Однак слухати та чути — це різні речі. Ви маєте щось робити з цим зворотним зв’язком — реагувати на запити та змінюватись. Це має вкрай важливе значення для поліпшення взаємодії та утримання персоналу.

Природно відчувати себе розчарованим, коли ви або ваша команда переживають невдачу. Однак не концентруйтесь на негативних емоціях. Розглядайте свої помилки, як зони розвитку та скоріш плануйте нові підкорення.