Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

Показати усі контакти
Magazine  

Знайдено в Послуги та рішення

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
Переглянути всі послуги

Знайдено в Ресурсах

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
Перегляньте усі ресурси
  Зв'яжіться з нами

Цільова аудиторія

  • Менеджери з продажу
  • Персонал технічної підтримки

Кількість учасників

8 - 12

Тривалість

2 дні

Продажі та CX
  • Аудиторний тренінг
  • Онлайн тренінг

Чи ми дійсно знаємо, що відрізняє продавців один від одного? Що підвищує їхню ефективність?

Для того, щоб стати видатним продавцем, одного бажання замало, потрібно знати правильні методи та розуміти весь процес продажів.

Начальний курс “Консультативні продажі” дозволяє детально дослідити і почати свідомо використовувати правильний підхід з акцентом на потреби клієнта. Він має на меті реальне покращення взаємодії продавця із покупцем, базуючись на вірі в те, що, сформувавши необхідний рівень довіри та представивши продукт, який ідеально відповідає потребам та можливостям клієнта, ми максимально прибираємо будь-які бар’єри на шляху до успішного продажу.

Consultative sales process

На цьому курсі детально розглядаються всі стадії процесу купівлі-продажу, а також моделі поведінки продавця, яких треба дотримуватися з урахуванням потреб та типу особистості покупця. Використовуючи максимально практичний підхід з адаптованими до специфіки бізнесу ситуативними вправами, учасники навчаться планувати та свідомо керувати взаємодією зі своїми клієнтами.

По завершенню тренінгу учасники зможуть

  • чітко слідувати за адаптованим до специфіки бізнесу компанії процесом продажу
  • правильно готуватися та формувати необхідну атмосферу при взаємодії з клієнтом
  • адаптувати свою поведінку під тип особистості покупця для ефективнішого формування довіри до себе та продуктів/послуг своєї компанії
  • задавати правильні запитання для виявлення потреб потенційних клієнтів
  • правильно презентувати продукти/послуги компанії з акцентом на персональні переваги для клієнта
  • уміло працювати із запереченнями та закривати угоди.

Теми

  • Процес консультативних продажів та необхідні моделі поведінки на кожній його стадії
  • Підготовка до зустрічі з клієнтом, формування довіри
  • Типологія особистості та її використання у процесі продажів
  • Мотиви покупки та методи їх дослідження
  • Презентація персоналізованих переваг продуктів/послуг компанії
  • Робота із запереченнями
  • Закриття угоди та післяпродажна підтримка клієнта

Розвинемо консультативні продажі у вашій компанії?

Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Супутні рішення