Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

Показати усі контакти
Magazine  

Знайдено в Послуги та рішення

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
Переглянути всі послуги

Знайдено в Ресурсах

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
Перегляньте усі ресурси
  Зв'яжіться з нами

Цільова аудиторія

  • Усі співробітники
  • Менеджери та члени мультикультурних команд

Кількість учасників

8 - 12

Тривалість

2 дні

  • Аудиторний тренінг
  • Онлайн тренінг

Іноді нам здається, що іноземці – якісь дивні. Нам можуть подобатися відмінності в наших звичаях та проявах поведінки, але інколи ці ж самі відмінності нас дуже засмучують. І може бути доволі важко прийняти їхні вподобання і не сприймати їх як бар’єри, а як можливості навчитися чомусь новому і отримати від цього дивіденди в майбутньому.

В цьому курсі ми підводимо учасників до розуміння (через передачу необхідних знань та навичок), що ця складна та багаторівнева компетенція є інструментом стратегічного мислення та планування, джерелом конкурентної переваги та додаткової цінності.

Multicultural communication

Під час тренінгу учасники дослідять фундаментальні основи культурних відмінностей та причини, які за ними стоять, на основі моделі Г. Хофстеде. Вони зможуть всебічно порівняти свою рідну культуру із іншими культурами та отримають практичні поради, як краще почувати себе у багатокультурному середовищі.

По завершенню програми учасники зможуть

  • аналізувати діаграму Хофстеде і порівнювати свою рідну культуру з іншою (приймаючою), що дозволить побудувати ефективну стратегію розуміння останньої
  • сформувати реалістичні очікування від зустрічей з представниками іншої (приймаючої) культури на основі моделі Хофстеде
  • визначати особливості комунікації представників високо- та низькоконтекстуальних культур та підлаштовувати свій стиль відповідно
  • визначати ознаки активного слухання в інших культурах та використовувати їх за потребою
  • визначати сприйняття часових вимірів іншими культурами і встановлювати реалістичні очікування відповідно до них
  • використовувати правила проведення зустрічей та інші формальності з прийнятого етикету приймаючої культури

Теми

  • Визначення культури та факторів, які її формують
  • Модель Г. Хофстеде
  • Можливість застосування моделі Хофстеде у компанії
  • Високо- та низькоконтекстуальна комунікація
  • Ознаки активного слухання
  • Моно- та поліхронне сприйняття часу
  • Адаптовані ситуаційні вправи

Покращимо крос-культурну комунікацію у вашій компанії?

Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Супутні рішення