Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

Показати усі контакти
Magazine  

Знайдено в Послуги та рішення

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
Переглянути всі послуги

Знайдено в Ресурсах

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
Перегляньте усі ресурси
  Зв'яжіться з нами

Цільова аудиторія

  • Менеджери з продажів
  • Керівники та підлеглі, які мають справу з внутрішніми / зовнішніми клієнтами

Кількість учасників

8 - 12

Тривалість

2 дні

Продажі та CX
  • Аудиторний тренінг

Щодня ми потрапляємо в ситуації, коли нам потрібно “мирити” свої інтереси з інтересами іншим. Ті, хто ведуть переговори інтуїтивно, в основному фокусуються на власних інтересах, тому зрідка розуміються з іншими. Багато учасників переговорів можуть підтвердити, що це не легка праця – прийти до успішної та вигідної угоди.

Цей курс надасть змогу оволодіти навичками, які дозволять проводити ефективні переговори, одночасно зберігаючи якісні стосунки між сторонами. Для цього потрібно чітко розуміти свої цілі, а також свідомо та ґрунтовно готуватися до переговорів, що і буде основним базисом тренінгу.

Negotiation - Strategy building

Цей тренінг навчить сумлінно готуватися до будь-яких переговорів із унікальним інструментом для підготовки (Negotiation Planner), який дозволить так налагодити процес, аби постійно тримати в полі зору свої цілі та бути готовим до наступних кроків. Учасники навчаться визначати та пріоритезувати можливі площини переговорів, а також як їх свідомо конвертувати для досягнення необхідного результату. В програму курсу може бути включена підготовка до реальних переговорів, в яких будуть брати участь співробітники компанії.

По завершенню курсу учасники зможуть

  • користуватися Планером, унікальним інструментом аналізу та формування стратегії переговорів
  • свідомо готуватися до переговорів, розставляти пріоритети, прогнозувати результати на наслідки
  • визначати площини переговорів та можливості їхньої конвертації
  • визначати інтереси та позиції учасників переговорів
  • використовувати досліджені концепції у внутрішніх переговорах
  • послідовно конвертувати площини переговорів
  • дослідити процес переговорів

Теми

  • Аналіз базових концепцій переговорів: площини, інтерес і позиція, зони прийняття та домовленості
  • Конвертація площин
  • Інструмент підготовки (Планер) до переговорів
  • Концепція ціннісної конвертації площин
  • Визначення та формування стратегії переговорів
  • Процес переговорів
  • Адаптовані переговорні кейси

Покращимо навички переговорів у вашій компанії?

Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Супутні рішення

Супутні матеріали