Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

Показати усі контакти
Magazine  

Знайдено в Послуги та рішення

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
Переглянути всі послуги

Знайдено в Ресурсах

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
Перегляньте усі ресурси
  Зв'яжіться з нами

Цільова аудиторія

  • Менеджери з продажів
  • Керівники та підлеглі, які мають справу з внутрішніми / зовнішніми клієнтами

Кількість учасників

8 - 12

Тривалість

2 дні

Продажі та CX
  • Аудиторний тренінг
  • Онлайн тренінг

Ті, хто часто проводять переговори, знають, що незважаючи на сумлінну підготовку, можна швидко втратити свої сильні позиції та опинитися у несприятливих умовах. На додачу, такі ситуації зазвичай спричиняють серйозне напруження, конфлікти та невигідні угоди.

Як ми можемо підготувати себе до проведення успішних переговорів, незважаючи на зміни ситуації під час них? Як нам розробити найефективніші стратегії та розпізнавати можливі пастки?

Цей курс розроблений для досвідчених учасників переговорів, він досліджує техніки та методи, які дозволяють уникати пасток та захиститися від трюків вправних опонентів.

Negotiation - Master the process

Цей поглиблений тренінг має на меті навчити учасників проводити ґрунтовну підготовку з розробки та формування стратегії та можливих сценаріїв переговорів, найефективніше досліджувати інтереси іншої сторони, управляти можливими конфліктними ситуаціями, успішно впливати та переконувати партнерів по переговорах та досягати взаємовигідних рішень.

Кожен учасник зможе потренувати ці техніки в практичних ситуаціях, в яких можна буде оцінити не тільки процес, але й результат проведених переговорів.

По завершенню курсу учасники зможуть

  • обирати та застосовувати відповідні до своїх цілей та ситуації стратегії та тактики переговорів
  • натренувати навички асертивної комунікації
  • брати на себе лідерські функції в переговорах, чітко та зрозуміло виголошуючи потреби, цілі або умови своєї сторони
  • досягати взаємовигідних угод, встановлювати атмосферу взаємної поваги та співробітництва на переговорах
  • працювати зі складними (з комунікативної точки зору) учасниками переговорів
  • ідентифікувати різні трюки та пастки на переговорах та уникати їх

Теми

  • Стратегії і тактики переговорів
  • Створення партнерської атмосфери на переговорах
  • Робота зі складними комунікативними ситуаціями
  • Типові трюки та пастки
  • Захист від маніпуляцій на переговорах
  • Робота з різними сторонами переговорів
  • Адаптовані до реалій компанії кейси та вправи

Покращимо навички переговорів у вашій компанії?

Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Супутні рішення

Супутні матеріали