Важко чекати на високий рівень ентузіазму серед лідерів, які вже були учасниками багатьох тренінгів. Вони можуть втратити бажання та мотивацію долучатися до нового класу, особливо якщо раніше у них було мало можливостей для імплементації вивченого матеріалу на робочому місці.
Ба більше, представники молодших поколінь надають перевагу більш практичним та активним навчальним сесіям перед традиційними методами навчання, і для того, щоб вчитися чомусь новому, їм потрібна інша атмосфера, яка буде надихати їх та максимально залучати.
Ця програма розроблена таким чином, що дозволяє як отримати задоволення від ігрових механік, так і досліджувати та застосовувати нові підходи та навички лідера. Ми надихаємо учасників на нові досягнення через історію успішного лідера та його команди, які в нещадних умовах, завдячуючи неперевершеній стратегії та підготовці, добре сформованій команді, бажанню брати на себе ризики, умілому лідерству та концентрації на меті, змогли досягти успіху.
Програма курсу може бути повністю адаптована до потреб учасників. Ігрова механіка реалізується в рамках настільної гри, де між собою змагаються дві або більше команд. Ми рекомендуємо обрати 2 теми з набору лідерських навичок (наприклад, встановлення цілей, мотивація персоналу, зворотний зв’язок тощо), на яких будуть розставлені акценти навчальних та практичних блоків протягом всієї гри.

По завершенню курсу учасники зможуть
- зрозуміти важливість правильного використання лідерських інструментів
- свідомо користуватись ними задля досягнення командних цілей
- покращити свій рівень володіння обраними компетенціями
Теми
І. Визначення візії та встановлення цілей
- стратегія та стратегічне мислення
- аналітичне мислення, встановлення пріоритетів, творчий підхід до вирішення проблем, прийняття рішень
- планування та розподіл ресурсів
- представлення стратегії
ІІ. Основна частина (реалізація обраної стратегії)
- стилі лідерства
- управління конфліктами
- ефективне проведення зустрічей
- делегування повноважень
- аргументація
- зворотний зв’язок
- командна співпраця
ІІІ. Оцінка
- визнання та винагороди
- уроки з помилок, зони розвитку
- обмін найкращими практиками та досвідом
- управління змінами
- оцінка результативності
- план дій