Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

Показати усі контакти
Magazine  

Знайдено в Послуги та рішення

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
Переглянути всі послуги

Знайдено в Ресурсах

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
Перегляньте усі ресурси
  Зв'яжіться з нами

Цільова аудиторія

  • HR people

Кількість учасників

6 - 8

Тривалість

4 - 6 дні

  • Аудиторний тренінг
  • Онлайн тренінг

Кінцева ціль будь якого тренінгу – це зміна ставлення та залучення учасників до отримання нових знань, а відповідно до зміни поведінки.

Як і в будь-якому процесі управління змінами, нам необхідно враховувати певний рівень відкритого та прихованого протистояння та різницю у рівнях підготовки учасників. Це справжнє мистецтво – створення атмосфери, яка буде надихати всіх учасників на вивчення чогось нового.

Для того, щоб спорядити тренерів необхідними навичками для роботи в цьому мистецтві, ми розробили доскональну програму, завдяки якій учасники навчаться застосовувати ефективні техніки презентації, управління груповою динамікою та як створювати атмосферу, яка буде надихати та мотивувати на навчання.

Вичерпна програма Тренерської Академії Develor враховує всі аспекти тренерської роботи, необхідні для виконання своєї роботи на найвищому рівні. Нижче приведені основні її частини:

І. ОСНОВИ ПРОЦЕСІВ НАВЧАННЯ 

Ми розпочинаємо курс із визначення основних тренінгових концепцій: що таке тренінг, що таке якість тренінгу та як її можна виміряти, як тренінги впливають на ефективність усієї організації. Також в цій частині визначаються компетенції тренера, його роль та відповідальність.

ІІ. ТРЕНІНГОВІ МЕТОДИКИ

З плином курсу ми систематично представляємо методики, які роблять тренінг ефективним, як з практичної точки зору, так і з точки зору представлення теоретичних основ. Це і методи проведення інтерактивної презентації, фасилітації та проведення практичних вправ. В цій частині досліджуються і на практиці відпрацьовуються стандарти відкриття та закриття тренінгу, проведення основної теоретичної та практичної частини. За необхідності, контент цього розділу може бути доповнений контентом компанії [назва_компанії].

ІІІ. УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ НАВЧАННЯ

Стандарти та методи управління груповими процесами, робота з різними стилями та методами навчання, розробка тренінгових матеріалів – це основні частини цього розділу.

По закінченню курсу учасники зможуть

  • проводити ефективні та структуровані презентації в рамках тренінгових програм компанії
  • утримувати увагу та енергію учасників на високому рівні
  • активно залучати учасників до процесу, підтримувати високий рівень інтерактивності
  • управляти груповою динамікою, справлятися із проблемними учасниками
  • розробляти цікаві тренінги з довготривалим ефектом
  • досягати необхідних цілей під час тренінгових сесій

Теми

І. Основи процесів навчання

  • Роль тренера
  • Комунікативні навички
  • Основні тренінгові методики

ІІ. Тренінгові методики

  • Структура тренінгу
  • Підготовка
  • Привертання та утримування уваги
  • Ефективний початок
  • Типи та структура тренінгових модулів
  • Проведення практичних вправ

ІІІ. Процес навчання

  • Типи учасників та управління ними
  • Залучення учасників у процес, підтримка інтерактивності
  • Групова динаміка
  • Управління часом

Бажаєте замовити консультацію?

Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Супутні рішення