Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

Показати усі контакти
Magazine  

Знайдено в Послуги та рішення

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
Переглянути всі послуги

Знайдено в Ресурсах

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
Перегляньте усі ресурси
  Зв'яжіться з нами

Цільова аудиторія

  • Менеджери середнього рівня
  • Топ-менеджери

Кількість учасників

5 - 12

Тривалість

3 x 90 хвилин

Чи не найактуальніші навички на сьогоднішній день – управління співробітниками, які працюють з дому. Немає більшого виклику зараз, аніж залучення колег в роботу в новій реальності, де більшість процесів перевернулися з ніг на голову і старі методи роботи майже не працюють..

Наш онлайн клас допоможе лідерам справитися з поточною неочікуваною, нестабільною та швидкоплинною ситуацією, в якій всі колеги відірвані від звичного робочого простору. Під час цього курсу учасники зможуть дослідити лідерські стратегії та рутини, які допоможуть заохотити колег користуватися перевагами доступних технологій.

В першій частині курсу ми надамо керівникам практичну допомогу в тому, як краще впливати на індивідуальну результативність та залученість колег, які працюють віддалено. Для таких команд на перший план виходять питання взаємної довіри та імплементація нових ефективних операційних стандартів. Учасники дізнаються, як ставити та переглядати цілі для віддалених команд.

Leading home office workers

У нових умовах співробітникам важливо відчувати підтримку керівника не тільки в питаннях виконання своєї роботи, а і в питаннях їхнього розвитку.А це в свою чергу, висуває нові вимоги до лідерської операційної моделі, яка відтепер включатиме в себе різноманітні онлайн зустрічі (як групові, так і сам на сам), про що ми говоримо у другій частині курсу.

І наостанок, керівники мають навчитися працювати з різними інструментами онлайн співробітництва та засвоїти новий віртуальний етикет.

В якості післятренінгової підтримки ми готові надавати командні соціокарти щодватижні разом із завданнями, які потрібно виконувати у проміжках між сесіями курсу.

Цілі курсу

  • зможуть імплементувати в свою роботу інструменти підтримки, оцінки та зворотного зв’язку у віддаленому режимі
  • адаптувати складові лідерської операційної моделі до вимог нової реальності
  • та більш впевненно користуватися інструментами онлайн взаємодії

Теми

  • Виклики, що постали перед лідерами в епоху роботи з дому
  • Як організувати ефективну роботу віддалених команд
  • Мотивація та підтримка віддалених працівників
  • Адаптація лідерської операціної моделі
  • Лідерськи рутини, які покращать ефективність роботи – різні типи зустрічей та як їх проводити в онлайн режимі
  • Методи розвитку співробітників – міні-тренінги та коучинг
  • Покращення онлайн комунікації та співробітництва в командах

Бажаєте замовити консультацію?

Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Супутні рішення