Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

Показати усі контакти
Magazine  

Знайдено в Послуги та рішення

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
Переглянути всі послуги

Знайдено в Ресурсах

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
Перегляньте усі ресурси
  Зв'яжіться з нами

Цільова аудиторія

  • Усі співробітники

Кількість учасників

8 - 12

Тривалість

2 дні

  • Аудиторний тренінг
  • Онлайн тренінг

Манера, в якій ми працюємо, дуже нагадує ту що ми використовували десятиліття тому. Зараз же наші завдання та обов’язки настільки комплексні, нетривіальні та часто не до кінця чіткі, потік інформації в наш бік просто шалений, та й речі, які відволікають нас, постійно поруч. Застарілий підхід до управління часу вже не здатен відповісти на всі ці виклики.

Курс починається з обговорення того, як керівники впливають на індивідуальну ефективність своїх працівників, які зі свого боку впливають на ефективність всієї компанії. Ситуаційна модель лідерства, яка є основою курсу, побудована на циклі розвитку співробітника у компанії, що дозволяє чітко дослідити, на якому етапі як краще застосовувати різні стилі лідерства. Ці дослідження можна провести більш наглядно на конкретних кейсах, взятих з практики компанії.

Task & Time management

Цей курс надає рішення, які можуть бути імплементовані миттєво, а також знайомить з чотирма ключовими принципами, які дозволять збільшити ефективність та зменшити напруження під час виконання своїх завдань. Ті хто вирішать для себе повністю прийняти цю систему, отримають реальне задоволення від того, як швидко встановиться порядок в їхній голові, що дозволить краще розставляти пріоритети та виконувати свою роботу без зайвого стресу. Перші кроки до такого підходу учасники зможуть зробити вже під час самого тренінгу.

По завершенню тренінгу учасники зможуть

  • використовувати 4 ключових принципи ефективності в організації свого часу та завдань
  • добре підготуватися до імплементації нової системи управління часом та адаптувати її до своїх потреб та пріоритетів;
  • зібрати до купи все, що відвертає увагу (фізично, віртуально, розумово тощо)
  • обробляти зібрані елементи та організовувати їх таким чином, щоб вони не відволікали увагу, але за необхідністю їх можна будо швидко знайти
  • проводити оцінку виконаних завдань для контролю виконання середньо- та довгострокових цілей
  • використовувати свій мозок на повну потужність, звільняючи більше оперативної пам’яті для роботи та особистого життя у більш продуктивному та менш напруженому стилі

Теми

  • 4 ключових принципи продуктивності
  • Огляд системи, її цілей та логіки кожного етапу
  • Збір всіх завдань, обов’язків, проектів та ідей, які необхідно привести до ладу
  • Адаптація системи під власні особливості, яка дозволить все швидко знаходити
  • Управління електронною поштою
  • Подолання прокрастинації та відволікаючих факторів
  • Індивідуальний план дій

Бажаєте замовити консультацію?

Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Супутні рішення