Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Онлайн тренінг

    Управління змінами

    Аудиторний тренінг

    Резильєнтність

    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Усвідомлена комунікація

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    Бізнес-тренер: міфи VS реальність

    У своїй практиці та повсякденному житті я часто стикаюся з безліччю міфів, які оточують мою професію бізнес-тренера. Але настав час трошки підняти завісу та зруйнувати кілька розповсюджених міфів про бізнес-тренера.

    За моїми плечима загалом понад 20 років практичного досвіду на різноманітних позиціях в маркетингу, продажах і керівних посадах в міжнародних компаніях, як на рівні країни, регіону, так і глобально. Близько 10 років я тією чи іншою мірою був пов’язаний з навчанням та розвитком спеціалістів продажів і маркетингу, особисто проводив різноманітні тренінги та воркшопи в понад 20 країнах світу. Але в моєму житті наступив момент коли мені захотілось чогось іншого, ніж велике корпоративне життя…

    Мені подобалась робота тренером й в мене це добре виходило, тому я був впевнений, що я все знаю і все вмію. Але так мені здавалося рівно до того, як зі мною стався DEVELOR і я швидко спустився з небес на землю, побачивши реальність бізнес-тренінгу. Моя експертиза виявилась суттєвою, але досить вузькоспрямованою за тематикою та методологією. Стало швидко зрозуміло, що мені потрібно вчитись. Ба більше, я досі вчусь.

    Моя професія оповита купою міфів, але сьогодні я розкажу лише про кілька з них.

    1️⃣«Я працював/працюю учителем/викладачем — з мене вийде чудовий бізнес-тренер» — можливо, але не гарантовано. На це є кілька причин.

    ▪️ Навчання дітей та підлітків (педагогіка) — це не те саме, що і навчання дорослих (андрагогіка).

    Андрагогіка має свої завдання, виклики, передумови, принципи, свої навчальні та організаційні методи. В широкому сенсі андрагогіку слід розуміти як науку особової самореалізації людини протягом всього його життя. Тому викладач як бізнес-тренер не завжди гарна ідея.

    ▪️ Наявність практичного досвіду

    Досвід людини може як допомагати, так і заважати навчанню. Отже, потрібно розуміти з яким саме досвідом приходять учасники на тренінг і який це буде мати вплив. Ось чому коучінг та менторство так важливі в бізнесі.

    ▪️ А ще треба розуміти, як живуть великі організації.

    Ви не зможете говорити з клієнтом однією мовою, якщо ви не розумієте, як працює бізнес та його процеси. Говорячи в розрізі  корпорації потрібно розуміти їхню внутрішню кухню, які є або можуть бути складнощі у взаємодії різних відділів та співробітників тощо. Розуміти, які корпоративні тренінги підійдуть у кожному окремому випадку.

    2️⃣«Я бачив, як проводять тренінги, та читав книжки бізнес. Мені здається, це просто і легко»

    Це досить розповсюджений міф, але не все так просто, як може здатись, на перший погляд. Звичайна людина бачить фасад тренінгу, але не бачить фундаменту (навіщо та яка мета).

    Для того, щоб бути тренером недостатньо читати книжки, дивитись вебінари, робити гарні презентації та мати ораторські здібності — необхідно володіти методологією та мати практичний досвід для застосування будь-чого. В проведенні тренінгів існує багато нюансів, про які ми не знаємо та навіть не підозрюємо. Тому правильна методологія бізнес-тренінгу справді важлива. Наприклад, під час проведення ситуаційних вправ не можна оголошувати склад учасників груп до того, як ви озвучили завдання. Тому що учасники почнуть говорити між собою та просто не будуть вас слухати — може здатись, що це очевидно, але багато хто цього не знає.

    В бізнес-тренінгу важливо поєднувати теорію та практичний досвід в ситуаціях з якими стикаються учасники у повсякденному та робочому житті, наводити приклади з власного професійного досвіду, це значно підвищить ефективність бізнес-тренінгу. Якщо ви не можете показати, що вам можна довіряти як професіоналу в їх сфері, — вас не будуть слухати.

    3️⃣«Я маю досвід корпоративного тренера в сейлз відділі, тому можу бути бізнес-тренером»

    Козьма Прутков казав: “Фахівець подібний до флюсу, повнота його одностороння”

    Можна добре володіти сейлз темою й вона завжди затребувана, але в сучасному комплексному світі дуже багато різних факторів впливають одночасно, тому й інструменти мають застосовуватись комплексні, а на одній темі далеко не поїдеш. Вузькі спеціалісти в бізнес-консультуванні зараз мало кого цікавлять.

    Отже, ми розглянули лише кілька міфів, які оточують професію бізнес-тренера. Та насправді реальність цієї роботи набагато цікавіша і складніша, ніж може здатися, на перший погляд. Щоб бути успішним бізнес-тренером потрібно поєднувати знання теорії з практичним досвідом, розуміти специфіку бізнесу та володіти широким спектром компетенцій. Але найголовніше — це постійно вдосконалювати свої знання та навички.

    Гайд з управління гібридними командами

    Завантажте безкоштовну електронну книгу, що допоможе вашій команді бути максимально ефективними
    при змішаному форматі роботи.

      Супутні матеріали