Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Аудиторний тренінг

    Резильєнтність

    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Усвідомлена комунікація

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    Коронавірус є хедлайнером новинної стрічки в усьому світі. Хтось панікує, хтось сердиться на паніку, але наслідки поширення COVID-19 для світової економіки, беззаперечно, будуть, і навіть вже є відчутними. Це змушує організації у всьому світі намагатися захистити свій бізнес та добробут своїх працівників.
    Чи то наврочили, чи то аналітично спрогнозували, але ми нещодавно публікували матеріал про те, як підготуватися до кризи від нашого експерта Андрія Журбіна. Тепер же поговоримо про те, як пережити CORONA-кризу. 

    КОМУНІКАЦІЯ 

    Ваші співробітники, ймовірно, будуть щодня стикатись зі стресовою  інформацією та відчуватимуть занепокоєння чи розгубленість щодо існуючої ситуації. 

    «Коли SARS поширився на чотири континенти в 2003 році, керівники декількох компаній сказали нам, що управління турботами та питаннями співробітників було однією з найбільш трудомістких пов’язаних заходів», — говорить Брайан Кропп, віце-президент Gartner.

    Безперечно, працівники будуть турбуватися про свою фізичну безпеку. Але на додачу, вони будуть переживати і про можливі перебої у власній роботі та цікавитись тим, як організація планує керувати своїми операціями. Обов’язково повідомляйте про візію та плани вашої компанії в умовах корона-кризи оперативно, чітко та врівноважено. Ба більше, через можливу зміну умов роботи, ви можете втратити частину каналів зв’язку, тому подбайте про те, щоб забезпечити ефективний процес передання інформації. 

    Більше того, вам може здаватись, що ваші співробітники і так потопають в інформаційному потоці пов’язаного з вірусом. Але важливість діджитальної гігієни майже так само важлива як і медичної. Фейки, непідтверджені дані, м’які факти та спекуляції — віруси сучасного медійного світу, з якими теж доволі важко справлятись. Станьте для своїх співробітників амбасадорами “чистої” інформації про вірусну інфекцію та способи її уникнення. 

    БЕЗПЕКА 

    Основний пріоритет цього періоду  для HR — люди. Як і у спалахах ГРВІ, MERS та H1N1, останній також породжує невпевненість, страх та тривожність — особливо якщо працівники думають, що вірус можна підхопити на роботі. Посилені заходи з безпеки можуть включати різні прояви: 

    • Заходи зі зниження презентеїзму (практикою приходити на роботу, незважаючи на хвороби, травми, тривоги тощо)
    • Надання безкоштовних масок та дезінфікуючих засобів
    • Збільшення графіку прибирання офісу
    • Вимірювання температури (Щоб усі в офісі мали спокій і не були параноїдними від того, що їх співробітники можуть бути заражені. Така інформація повинна бути відкрито доступною, щоб працівники мали повну довіру до неї)
    • Забезпечення обіду таким чином, щоб мінімізувати перебування працівників у місцях скупчення людей. 

    УМОВИ РОБОТИ

    Оскільки подорожі будуть суттєво обмежені, а спалахи вірусу можуть повпливати на інфраструктуру міст, ви маєте бути готові організувати гнучкі режими роботи для своїх співробітників. 

    • Подумайте про технічне забезпечення — програми для проведення зустрічей, спільної роботи та комунікації та можливості ваших співробітників користуватись ними. 
    • Перегляньте  політики та правила такої роботи та прокомунікуйте співробітникам ваші очікування щодо даного формату та відстежування їх результативності. 
    • Задумайтесь про керівництво віртуальними та віддаленими командами. Тут є інша специфіка і ви маєте її враховувати. Якщо що — маємо відповідні навчальні програми. 

    СЕРЕДОВИЩЕ 

    Вижити в умовах постійної мінливості та невизначеності стає можливим лише за підвищеної гнучкості та адаптивності. Ми переходимо від підходу, який базується на розв’язанні проблем та плануванні, спрямованих на зменшення невизначеності, до ситуації, де виживання досягається шляхом активної участі у змінах. 

    • Оперуйте короткими часовими межами. Цілком ймовірно, що криза створить непередбачувані коливання. Введіть швидкі цикли звітування, щоб ви могли зрозуміти, як ситуація впливає на ваш бізнес, де потрібно пом’якшення наслідків та як швидко відновлюються операції.
    • Навіть якщо ви не є agile-компанією, використовуйте вибірні agile практики.  Спринти, щоденні зустрічі, ретроспективи, канбан-дошки — ці рутини допоможуть управлінню проектами в стресових умовах. 
    • Діяти в умовах постійної мінливості та невизначеності може бути складним та вкрай стресовим завданням для ваших співробітників. Ваша місія як керівника — підготувати їх до таких умов. Формуйте конструктивне ставлення до змін і вчіть бачити можливості, а не страхи.  Тут на допомогу приходить наше улюблене мислення зростання, або ж програми з підготовки до умов VUCA-світу.

     

    Гайд з управління гібридними командами

    Завантажте безкоштовну електронну книгу, що допоможе вашій команді бути максимально ефективними
    при змішаному форматі роботи.


      Супутні матеріали