Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Онлайн тренінг

    Управління змінами

    Аудиторний тренінг

    Резильєнтність

    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Усвідомлена комунікація

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    Традиційні моделі лідерства не працюють в умовах війни так, як раніше. Сучасний керівник повинен не лише координувати бізнес-процеси, а й бути ресурсною опорою для своєї команди. Емпатія й вміння підтримувати людей стають критично важливими навичками, щоб допомагати співробітникам справлятися з високим психологічним навантаженням для підтримки стабільної ефективності.

    З якими проблемами зараз борються компанії найбільше?

    Головними викликами для багатьох українських бізнесів є:

    ◾️ невизначеність;
    ◾️ втрата людського потенціалу;
    ◾️ поляризація (розбіжність поглядів) людей в командах, яка провокує конфлікти;
    ◾️ підтримка продуктивності співробітників;
    ◾️ пошук інноваційних бізнес-моделей для роботи в умовах нестабільності;
    ◾️ загальна втома;
    ◾️ втрата цінності власних та командних досягнень.

    Зараз потрібно вміти швидко приймати рішення та адаптуватися до змін. А для цього – відмовлятися від традиційних методів, які просто не встигають за динамікою реальності.

    Найбільший виклик для українського бізнесу – це зрілість лідерів і вміння управляти очікуваннями людей у компанії. Говорячи про зрілість, ми маємо на увазі те, що управлінець не має бути простішим за систему, якою він керує.

    Які нові навички та знання стали пріоритетом №1 для компаній?

    Пріоритети – емпатія, емоційний інтелект, комунікативні здібності, адаптивність та стресостійкість. Компанії шукають співробітників з навичками кризового менеджменту, вмінням гнучко приймати рішення і швидко навчатися нового.

    Як зараз змінюється стратегія бізнесу?

    Бізнес-цілі стали більш гнучкими, а стратегії – адаптивними. Замість традиційних довгострокових планів компанії все частіше зосереджуються на короткострокових цілях та тестуванні різних сценаріїв.

    На перший план виходить турбота про людей, адже в умовах війни – люди та їх мотивація є головним. Стратегії стали більш комплексними, охоплюючи як фінансові, так і соціальні, екологічні та культурні фактори.

    Як ШІ допомагає працювати в нових умовах?

    Важко уявити бізнес-команду, яка б не використовувала ШІ. В КА Group його використовують для аналізу великих обсягів інформації, визначення актуальних тем, підготовки матеріалів і навіть для формування опитувань, які допомагають зрозуміти потреби аудиторії. Це дозволяє ефективніше планувати форум, адаптуючи програму до реальних потреб учасників.

    Як команда КА Group справляється з викликами?

    Команда KA Group не стала винятком і відчула на собі більшість викликів цього ультрамарафону. Перед ними постало завдання – знайти способи підтримки команди та створити робочий простір, де люди й клієнти зможуть залишатися ефективними попри стрес і тиск. Таким простором і є бізнес-події КА Group.

    “Всередині команди ми відкрито обговорюємо труднощі на всіх рівнях. Це дозволяє більш тверезо дивитися на спільний потенціал і будувати реальні сценарії роботи. Ми переглянули пріоритизацію задач та формат зустрічей, автоматизуємо рутини й підтримуємо баланс роботи та відпочинку.” – Лана Мітченко, CEO KA Group.

    Для підтримки ментального здоров’я в компанії КА Group практикують методику відкритого спілкування. Вона дає співробітникам можливість розповісти про свої емоції та труднощі. Компанія регулярно поширює корисні матеріали про вигорання і продуктивність, тестує й впроваджує ефективні практики.

    На чому зараз тримати фокус? Поради для інших компаній.

    1️⃣ Зосереджуватися на головному

    Важливо правильно розподіляти задачі за пріоритетністю і зосереджувати увагу на ключових. Утримання фокуса на основній меті – головний скіл у час, коли все шалено швидко змінюється.

    2️⃣ Розвивати helicopter view

    Необхідно повністю бачити ситуацію та стежити за змінами контексту. Адже те, що актуальне зараз, може втратити цінність згодом. Важливо поєднувати стратегічний і деталізований підходи — вміти одночасно дивитися «у телескоп» і «в мікроскоп». Це критична навичка для тих, хто прагне підвищити ефективність у компанії та ухвалювати обґрунтовані рішення в динамічних умовах.

    3️⃣ Менеджер ≠ лідер

    Керівникам компанії важливо чесно відповісти на питання: чи є у них навички бути менеджерами та лідерами? Адже не всі лідери володіють менеджерськими скілами, і не всі менеджери є лідерами. Саме тому у нас велика криза лідерства, яка впливає на показники ефективності. Бо завдання керівника – турбуватись про команду і вимагати від людей результатів.

    Дізнавайтесь більше про сучасне лідерство на курсі «Усвідомлене лідерство в часи війни»

    4️⃣ Розвивати емпатійне лідерство

    Наразі варто вкладатися в розвиток емпатійного лідерства та адаптивних навичок. Створювати середовище, де співробітники можуть знаходити внутрішній ресурс для подолання труднощів. Це буде утримувати людей та забезпечувати стійкий розвиток компанії в довготривалій перспективі.

    Підсумуємо

    У період кардинальних змін вже не вийде працювати так, як раніше. І компанія, і кожен її працівник окремо мають трансформувати усталені підходи до роботи.

    Наразі лідерам важливо розвивати емоційний інтелект, швидкість адаптації до нових умов, та, звичайно, стратегічне мислення. Компанії, що вкладатимуться в розвиток емпатійного лідерства і створення ресурсного середовища для своїх команд, матимуть значно більші шанси зберегти продуктивність, згуртованість і готовність до викликів у довготривалій перспективі.

    Гайд з управління гібридними командами

    Завантажте безкоштовну електронну книгу, що допоможе вашій команді бути максимально ефективними
    при змішаному форматі роботи.


      Супутні матеріали