Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

    Показати усі контакти
    Гарячі пропозиції
    Magazine  

    Рекомендовані статті

    Блог

    Гейміфікація та ігрове навчання: у чому різниця та як використовувати?

    Якщо ви колись замислювалися про додавання елементів ігрового процесу до навчання та корпоративної освіти, то, напевно, стикалися з двома концепціями: гейміфікація та ігрове навчання (game-based learning). На перший погляд, ці два терміни можуть здатися взаємозамінними, але це не так. Що таке ігрове навчання? Ігрове навчання передбачає цілеспрямоване створення ігор для досягнення навчальних цілей. Ядром ігрового навчання […]
    Дізнайтеся більше в блозі

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси
      Зв'яжіться з нами
    Go back

    Марія Ємець

    Бізнес-тренерка, фасилітаторка

    Понад 12 років досвіду роботи керівником міжнародної компанії з топ-10 найдорожчих брендів світу.

    Марія – уособлення філософії «Тренера Другого покоління», адже вона понад 12 років була керівником міжнародної компанії з топ-10 найдорожчих брендів світу. На посаді керівника клієнтського сервісу вона створювала та впроваджувала цю стратегічно важливу функцію з «0», а вже на посаді операційного директора її команда отримала найвищу європейську нагороду у напрямах сервісу та обслуговування клієнтів.

    З 2013 року займається проведенням бізнес-тренінгів з розвитку управлінців та сервісних компетенцій, комунікацій та роботи зі скаргами. Окрім іншого, є практикуючим психологом-психоаналітиком (УАП UA), автором програм та методик у галузі навчання та розвитку персоналу.
    У роботі з учасниками Марія демонструє виграшну комбінацію харизми, адаптивності та мотивації, орієнтації на результат та крутого практичного досвіду та експертизи.

    Експертиза

    • Менеджмент та лідерство
    • Клієнтський досвід та сервіс
    • Впровадження управлінського методу клієнтського досвіду та сервісу
    • Управління змінами
    • Ефективна комунікація
    • Вирішення конфліктів
    • Робота зі скаргами

    Відгуки

    Toyota, DHL, Fozzy Group, Deloitte Middle East, RK Development, Weir Minerals, SCST, Finova tech, Clarena Cosmetics, Ukrainian Agrarian Association, Inner Gravity Pictures etc

    Досвід

    2021Бізнес-тренерка, консультантка, DEVELOR UKRAINE
    2019 - 2021Керівникця стратегічних напрямків (продажі, маркетинг, автоматизація процесів для HR) - HR консалтингова компанія Формування команди відділу продажу, розробка системи мотивації, ефективності праці. Просування продуктів та бренду, SMM стратегія. Розробка та проведення тренінгів для топ та міддл-менеджерів.
    2017 - 2019Операційна директорка (160 підлеглих) – Міжнародна Аутомотив компанія, Топ-10 найдорожчих брендів світу Розробка та впровадження процесів продажу та сервісу, клієнтського сервісу, що стосуються операційних питань. Успішне використання кайзен бізнес-моделі. Розробка бачення, місії та цінностей компанії, моделей компетенцій персоналу, оцінки персоналу. Розробка та ведення on-line системи дистанційного навчання персоналу, розробка e-courses. Проведення корпоративних тренінгів, координація та організація зовнішніх тренінгів. Набір персоналу, проведення інтерв'ю, закриття вакансій фронт-лайна та керівників. Контроль маркетингової активності компанії, комунікація із клієнтами преміум-сегменту, організація заходів для клієнтів, презентацій.
    2017 - 2019Керівниця напряму клієнтського досвіду та сервісу - Міжнародна Аутомотив компанія, Топ-10 найдорожчих брендів світу 38 регіональних представництв Організація клієнтського сервісу в офіційній дилерській мережі "з нуля" (36 дилерів). Розробка та проведення тренінгів
    1996 - 2005Старша спеціалістка відділу сервісу та роботи зі скаргами – міжнародна логістична компанія, Топ-100 списку Fortune 500

    Мова проведення

    Англійська, Українська, Російська

    Зв'яжіться зі мною

     +38 044 227 71 72

     maria.yemets@develor.com

    Давайте познайомимось ближче
    Відвідайте мою сторінку LinkedIn