ОНЛАЙН ВІЗИТИ У ФАРМА СЕГМЕНТІ
Кейс впровадження навчальної онлайн-програми для компанії Gedeon Richter Hungary


Пандемія COVID-19 повністю змінила повсякденну практику медичних представників. Особисті зустрічі між медичними представниками і лікарями неможливі, тому спілкування має відбуватися через інші канали. І навіть з пом’якшенням карантинних заходів, ніхто достеменно не знає як буде відновлюватися ця робота і наскільки зміняться звичні візити та рутини.

На порядку денному чимало питань:

  • Як  налаштувати ефективне спілкування з лікарями через онлайн канал?

  • Як організувати віддалену роботу ефективно?

  • Як підтримувати мотивацію в умовах невизначеності та ізоляції?

Ми отримали запит від нашого партнера Gedeon Richter Hungary з такими питаннями.


Doctor Or Nurse With Laptop Pc Writing Prescription 2 by dolgachov ...

ВИКЛИКИ СУЧАСНОЇ СИТУАЦІЇ

Пандемія COVID 19 повністю змінила повсякденну практику медичних представників. Особисті зустрічі між медичними представниками і лікарями стали неможливими, спілкування має відбуватися через інші канали – головним чином через телефон, Zoom, Skype або інші програми відеозв’язку.

Крім того, звичайні процедури, які в значній мірі пов’язані з польовими роботами, були замінені віддаленою роботою, що потребують незвичайних практик для медичних представників.

Ситуація після карантину ще не швидко повернеться до старих порядків, а практики дистанційної роботи залишаться з нами ще на якийсь термін.

 


Загалом медичні представники стикнулись з такими основними проблемами:

  • Необхідність налаштування ефективних візитів через онлайн канали

  • Організація віддаленої роботи, управління часом та завданнями

  • Підтримка мотивації у умовах невизначеності та ізоляції

Нова ситуація також переписала повсякденну практику регіональних менеджерів, оскільки їх завданням стало формування всієї трансформації за допомогою інструментів віддаленого управління.

НАШЕ РІШЕННЯ

Згідно з нашим підходом, ефективні практики контактів з лікарями для медичних працівників вимагають як нових методів візитів, так і нових щоденних рутин.

За розробку і експлуатацію рутинних операцій відповідає перш за все команда менеджерів.

Тому необхідний розвиток обох цільових груп.

 

Для медичних представників

Ми розробили програму підтримки продажів, щоб забезпечити практичні методи використання альтернативних каналів продажів. За допомогою програми медичні представники змогли впевнено зв’язуватися зі своїми партнерами і підтримувати ефективність своїх колег, ділячись передовим досвідом.

Для менеджерів

Ми розробили програму, що забезпечує як основу для розробки нових операцій, так і методи для повсякденної практики. Ключові напрямки нашої програми: розробка і управління щоденною рутиною, підтримання мотивації, адаптація і проведення інструктажу з лідерства у віртуальному середовищі.

ОНЛАЙН ВІЗИТИ (ПРОГРАМА ДЛЯ МП)

4 x 90 хв Віртуальний онлайн клас з індивідуальними вправами до / після сесій

Зміст:

  • Найбільші проблеми, пов’язані з роботою в сучасних умовах та найкращі практики
  • Змінені очікування лікарів у сучасній ситуації
  • Трикутник відносин у сучасній ситуації
  • Коли лікар каже «ні» – обробка заперечень в режимі дзвінка
  • Хороша причина дзвінка
  • Побудова довіри телефоном
  • Ведення розмови телефоном – запитання та проведення оцінки потреб
  • Отримання зобов’язання та подальші дії після дзвінка
  • Практика проведення дзвінків

ДИСТАНЦІЙНЕ КЕРУВАННЯ ВІЗИТАМИ (ПРОГРАМА ДЛЯ РМ)

4 x 90 хв Віртуальний онлайн клас з індивідуальними вправами до / після сесій

Зміст:

  • Найбільші проблеми лідерства, пов’язані з роботою в сучасних умовах та найкращі практики
  • Компоненти індивідуального роботи: в чому дистанційні відмінності
  • Управління мотивацією в зміненому середовищі
  • Зміцнення довіри у віддаленому середовищі
  • Рівні розширення прав і можливостей
  • Лідерський коучинг
  • Позиціонування подвійних візитів по телефону
  • Коучинг після віртуальних подвійних візитів
  • Ретроспективні коучинг сессії
  • Практика віртуального коучингу

 

РЕЗУЛЬТАТИ ПРОГРАМИ

Медичні представники навчились:

  • Завоювати довіру онлайн
  • Створити правильну атмосферу під час відеодзвінка
  • Оцінювати потреби під час онлайн контакту
  • Ефективно комунікувати та свідомо управляти клієнтами, впливаючи на якість обслуговування клієнтів та їх рішення.
  • Вміло та впевнено використовувати технології (інструменти та додатки)

Менеджери навчились:

  • Здійснювати лідерство в умовах невизначеності
  • Працювати з дистанційними відмінностями індивідуального роботи
  • Управляти мотивацією в зміненому середовищі
  • Зміцнювати довіру у віддаленому середовищі
  • Практиці віртуального лідерського та ретроспективного коучингу

 

Якщо вас зацікавила дана програма і ви б хотіли б реалізувати подібну в своїй компанії – зв’язуйтесь з нами скоріше і ми розповімо усі деталі!

[/box]

Ваше ім'я

Ваш електронна адреса

Ваш номер телефону

Ваш запит

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ ПРО НАВЧАЛЬНІ ОНЛАЙН-ПРОГРАМИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ #REMOTEREADY

Залиште свою заявку і ми зв'яжемось з вами найближчим часом! 

 

Дякуємо, ми зв'яжемось з вами найближчим часом!