ЯК ЕФЕКТИВНО ПЕРЕЙТИ ДО ГІБРИДНОЇ РОБОТИ

ВИСНОВКИ З ДРУГОГО МІЖНАРОДНОГО ВЕБІНАРУ З УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ

Ми хотіли б розповісти про другий урок, винесений з другої сесії міжнародного вебінару для HR директорів, що був присвячений залученню та мотивації. Цього разу в центрі уваги Дора Саш (Dora Szasz) – HR менеджерка в компанії BAT Pécsi Dohánygyár Kft (BAT Угорщина).

 

 

Основною темою виступу Дори було збереження залученості співробітників за умови гібридної роботи, коли одні працівники перебувають в офісі, а інші працюють вдома.

Дора наголосила на управлінні талантами, розвитку лідерства та брендингу роботодавців. Вона твердо переконана, що роль HR полягає у забезпеченні підтримки стратегії.

В наш час тютюновий бізнес залишився досить стабільним, та пандемія все ж створила певні виклики: змінилась не лише поведінка споживачів, а й очікування працівників.

ДОСЛУХАЙТЕСЬ ДО ЛЮДЕЙ, АЛЕ КЕРУЙТЕСЬ ПОТРЕБАМИ КОМПАНІЇ

Весняний локдаун мав певні плюси. Карантин продемонстрував, що віддалена робота має свої переваги і для працівників, і для компанії загалом. Саме тому люди хочуть мати змогу працювати віддалено і надалі.

Однак, компанія BAT процвітає завдяки сильній корпоративній культурі, а досягти згуртованості команди у віддаленому форматі не так легко. Щобільше, залучення новачків також є більш ефективним, якщо воно відбувається офлайн. Тому BAT хотів зберегти особисте спілкування, а отже на повністю віддалену роботу очікувати було не варто.

В такому випадку, єдиним рішенням, яке дозволяє врахувати усі фактори – був перехід до гібридної роботи.

Структура та принципи гібридної роботи були розроблені на регіональному рівні під наглядом регіонального HR директора. До роботи також були залучені місцеві HR спеціалісти, які спілкувались з функціональними лідерами. Вони дізнались потреби бізнесу та конкретні очікування локальних менеджерів.

Основні компоненти гібридної роботи BAT

Модель гібридної роботи ВАТ заснований на трьох ключових компонентах.

Перший – це норми, такі як прийнятність, відповідальність та встановлена культура зустрічей. Їх дотримання створює передумови для ефективної гібридної співпраці, оскільки кожен працівник може розраховувати на інших.

Другий – це культура, до якої відносяться розвиток лідерів, розширення прав і можливостей та створення залучення.

Середовище – третій компонент – передбачає належне налаштування віддаленої роботи за допомогою ІТ-інструментів. Це критично важливо, щоб переконатися, що, незалежно від того, знаходитесь ви вдома чи в офісі, ніщо не заважає вашій роботі.

Новий офіс повинен відповідати потребам гібридної роботи. Там може бути менша кількість незакріплених робочих місць, проте він має забезпечувати співпрацю та ефективну діяльність незалежно від місця роботи колег.

«Ми намагалися знайти баланс між організаційними і функціональними потребами та потребами співробітників. В цьому нам допомогли пропозиції працівників різних департаментів. Ми розробили свої рекомендації з урахуванням цих потреб, але функціональні керівники все ще матимуть певну свободу вибору щодо особливостей організації робочого процесу, що сприятиме залученню на рівні відділу ».

РОБОТА МАЙБУТНЬОГО

Протягом літнього періоду компанія BAT спробувала працювати офлайн. І менеджери, і працівники висловили свою вдячність за вкладені зусилля та з радістю повернулись до звичного режиму роботи.

Однак з настанням другої хвилі 90% працівників Угорщини були змушені повернутись до віддаленої роботи. Тож з часом можна буде оцінити якість гібридної роботи.

Дорі та команді BAT, а також усім, хто йде переходить до гібридної роботи, ми бажаємо успіху. Ми віримо, що гібридна робота, якщо вона правильно організована, – це робота майбутнього.

 

ЧИ ЧИТАЛИ ВИ КЕЙС ІРИНИ БРИЖАК З METRO CASH & CARRY ПРО ТЕ, ЯК УНИКНУТИ ВИГОРЯННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ПІДВИЩЕННЯ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ? ЯКЩО НІ, СКОРІШ ЧИТАЙТЕ ТУТ.

НУ І НЕ ЗАБУДЬТЕ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА ТРЕТЮ СЕРІЮ МІЖНАРОДНОГО ВЕБІНАРУ  RE/THINK HR ЗА ПОСИЛАННЯМ. 

ДІЗНАТИСЬ БІЛЬШЕ ПРО НАВЧАЛЬНІ ОНЛАЙН-ПРОГРАМИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ #REMOTEREADY

Залиште свою заявку і ми зв'яжемось з вами найближчим часом! 

 

Дякуємо, ми зв'яжемось з вами найближчим часом!