Конфлікти можуть приносити багато користі: вони допомагають дослідити проблеми та піднімають нові питання, заохочують дивитися на різні речі під іншим кутом зору, прибираючи таким чином певну стагнацію. На жаль, більшість з нас до них ставиться навпаки.
Аудиторний тренінг
Онлайн тренінг
Цільова аудиторія
Усі співробітники
Кількість учасників
8 - 12
Тривалість
2 дні
Аудиторний тренінг
Онлайн тренінг
Якщо з конфліктами працювати неправильно, вони можуть призвести до небезпечних наслідків, які можуть погіршувати відносини між колегами, знижувати креативність та продуктивність, а також спричиняти фінансові втрати. Конфліктів не можна уникати, однак це наше рішення, чи дозволити їм нанести шкоду відносинам, чи використати їх як каталізатор, який пришвидшить необхідні зміни.
Ключ до цього лежить у глибшому розумінні природи конфліктів, а також у спроможності використовувати перелік стратегій та технік вирішення конфліктів. Саме це і пропонує наш курс, проходження якого дозволить учасникам залишатися спокійними та зосередженими на вирішенні питання, навіть у напружених ситуаціях, тримаючи під контролем емоції і рухаючись до вирішення проблем у конструктивному руслі.
З ходом програми, учасники дослідять причини та типи конфліктів, а також дізнаються про можливі раціональні прийоми їхнього вирішення. Цей курс максимально орієнтований на практику, надаючи низку інструментів, технік та концепцій управління конфліктами, які учасники зможуть застосувати у практичних вправах та ситуаціях. Навички, які вони напрацюють під час тренінгу, стануть ефективними інструментами у їхній роботі, полегшуючи взаємодію між колегами.
По завершенню курсу учасники зможуть
ідентифікувати суть конфлікту, чому він виник та як обернути його на користь
визначати рівень конфлікту та зупиняти його загострення
застосовувати релевантні методи вирішення конфлікту
використовувати техніки та методи управління конфліктами до, під час та після дискусій та вирішення проблем
витрачати менше часу та зусиль на конфлікти, натомість розвивати продуктивніші відносини з колегами
Теми
Типи конфліктів
Робота з упередженістю та безпідставністю
Стилі вирішення конфліктів (модель Томаса-Кілмана)
Асертивність у вирішенні конфліктів
Дискусії, направлені на вирішення проблем
Адаптовані ситуативні вправи
Покращимо навички вирішення конфліктів у вашій компанії?
Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
На этом сайте используются файлы cookie, что позволяет нам обеспечить наилучшее качество обслуживания пользователей. Информация о файлах cookie хранится в вашем браузере и выполняет такие функции, как распознавание вас при возвращении на наш сайт и помощь нашей команде в понимании того, какие разделы сайта вы считаете наиболее интересными и полезными.
Строго необходимые файлы cookie
Строго необходимые файлы cookie должны быть всегда включены, чтобы мы могли сохранить ваши предпочтения для настроек файлов cookie.
Если вы отключите этот файл cookie, мы не сможем сохранить ваши предпочтения. Это означает, что при каждом посещении данного сайта вам придется заново включать или отключать файлы cookie.