Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

    Показати усі контакти
    Гарячі пропозиції
    Magazine  

    Рекомендовані статті

    Блог

    Гейміфікація та ігрове навчання: у чому різниця та як використовувати?

    Якщо ви колись замислювалися про додавання елементів ігрового процесу до навчання та корпоративної освіти, то, напевно, стикалися з двома концепціями: гейміфікація та ігрове навчання (game-based learning). На перший погляд, ці два терміни можуть здатися взаємозамінними, але це не так. Що таке ігрове навчання? Ігрове навчання передбачає цілеспрямоване створення ігор для досягнення навчальних цілей. Ядром ігрового навчання […]
    Дізнайтеся більше в блозі

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси
      Зв'яжіться з нами

    Цільова аудиторія

    • Усі керівники, менеджери з продажів та співробітники, які повинні бути переконливими у своїй роботі

    Кількість учасників

    8 - 12

    Тривалість

    2 дні

    Продажі та CX
    • Аудиторний тренінг
    • Онлайн тренінг

    Своєю комунікацією та поведінкою ми чинимо вплив у будь-якому випадку, то чому б не робити це свідомо. Питання в тому, як впливати на інших, маючи на меті взаємовигідний результат і не використовуючи маніпуляцій?

    Цей курс вчить учасників, як ефективніше користуватися аргументацією, в тому числі емоційно залучаючи інших до співпраці. Він також розкриває низку факторів, які мають досить сильний вплив на людей на менш свідомому рівні.

    Impact and influencing

    Увага акцентується на основних принципах переконливої презентації/аргументації. Окрім цього увага учасників привертається до розуміння своєї значущості та самоповаги, що дозволяє створювати приязну атмосферу дискусій, в якій легше переконувати інших людей, маючи змогу адресувати свої аргументи і в сторону їхніх ключових потреб.

    По завершенню курсу учасники зможуть

    • краще впливати на інших та їхні рішення через свою комунікацію
    • створювати та проводити переконливі презентації
    • уміло переконувати інших у дискусіях та переговорах
    • визначати та вміло використовувати техніки впливу
    • відрізняти та справлятися з маніпуляціями

    Теми

    • Три стовпи переконливості за Аристотелем
    • Як продати ідею за допомогою структурованої презентації
    • Концепція розуміння власної значущості та її вплив на загальну атмосферу
    • Як залучати інших до співпраці навіть при полярних інтересах сторін
    • 6 принципів впливу за Р. Чалдіні
    • Як відрізняти та справлятися з маніпуляціями

    Покращимо вміння впливати та переконувати у вашій компанії?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

      Супутні рішення

      Супутні матеріали