Ми часто зустрічаємо засмучених представників відділів продажів через велику кількість відмов на їхні телефонні дзвінки або електронні листи, які вони надсилають в пошуку нових клієнтів. А в 21-му столітті все більше комунікації з клієнтами проходить інтернет-каналами, тому розвивати і покращувати свої методи пошуку клієнтів є життєво необхідним.
Робота з потенційними покупцями вимагає терпіння та наполегливості. І питання тут не тільки в тому, що продавці нерідко отримують відмови, а ще й в тому, що сам час, необхідний на перехід ліда в реальну угоду нині займає немало часу. І мистецтво тут як раз в тому, щоб в потрібний час і місце скористатися вмілими прийомами, які дозволять переконати потрібного представника (а то й не одного) потенційного клієнта.
Цей курс розроблено спеціально для того, щоб представники з продажів зрозуміли, як в організаціях проходять процеси прийняття рішень, аби вони могли побудувати правильні та виграшні стратегії. Тренінг дозволяє учасникам дослідити ефективні процеси та пов’язані з ними цілі, активності та ефективні моделі поведінки, які дозволять представникам з продажу досягати успіху в залученні нових клієнтів.
Програма тренінгу дозволяє учасникам зрозуміти процес купівлі-продажу, його стадії, дізнатися про ідеальні прояви поведінки, які підвищать шанси досягнути домовленостей і закрити угоду. Вони також дізнаються про те, що в організаціях зазвичай є група людей, члени якої формально чи неформально впливають на прийняття рішення, та як працювати з кожним із них. Під час курсу учасники також дізнаються про практичний покроковий процес, який гарантуватиме їм найбільші шанси отримати згоду на зустріч, на якій вони зможуть сформувати довіру до себе та продемонструвати всі переваги та цінності своєї пропозиції.
По закінченню курсу учасники зможуть
розуміючи всі стадії процесу купівлі-продажу, використовувати релевантну поведінку та рухатись разом із потенційним клієнтом до логічного завершення — закриття угоди
визначати учасників вузла прийняття рішень в організації, з’ясовувати їхні мотиви та відповідно адаптувати свою презентацію
проводити необхідний пошук інформації, що може розкрити додаткові потреби потенційного клієнта, що вплине на остаточний варіант презентованого рішення
формувати виграшні стратегії та готувати персоналізовані електронні листи та/або повідомлення, які будуть створювати незабутнє перше враження
готуватися до першого телефонного дзвінка, який має справити гарне перше враження
проводити найкращу в світі підготовку до першої зустрічі, аби сформувати довіру до себе, своєї компанії та свого продукту/послуги
Теми
Три основні причини відмов
Купівельний цикл
Вузол прийняття рішень
Процес залучення клієнтів на основі якісної підготовки
Використання різних каналів впливу
Причини, чому потрібно тримати постійний зв’язок з потенційними клієнтами
Стратегії залучення клієнтів
Розробка стратегії з урахуванням особливостей компанії
На этом сайте используются файлы cookie, что позволяет нам обеспечить наилучшее качество обслуживания пользователей. Информация о файлах cookie хранится в вашем браузере и выполняет такие функции, как распознавание вас при возвращении на наш сайт и помощь нашей команде в понимании того, какие разделы сайта вы считаете наиболее интересными и полезными.
Строго необходимые файлы cookie
Строго необходимые файлы cookie должны быть всегда включены, чтобы мы могли сохранить ваши предпочтения для настроек файлов cookie.
Если вы отключите этот файл cookie, мы не сможем сохранить ваши предпочтения. Это означает, что при каждом посещении данного сайта вам придется заново включать или отключать файлы cookie.