Як нам слід спілкуватися, щоб це було ефективно та автентично в ситуаціях підвищеної емоційності, чи то непевності і вразливості, чи навпаки, незадоволення і роздратування? Як нам протистояти іншим чи відстоювати свої права, коли це дійсно важливо?
Аудиторний тренінг
Онлайн тренінг
Цільова аудиторія
Керівники та підлеглі, робота яких вимагає ефективного спілкування з колегами та клієнтами
Кількість учасників
8 - 12
Тривалість
2 дні
Аудиторний тренінг
Онлайн тренінг
У багатьох випадках правильною відповіддю буде — використовувати інструменти асертивної комунікації. Вони дозволяють ефективно відстоювати свої інтереси, при цьому враховувати права та інтереси іншої сторони. Але чи означає це, що ми завжди маємо поводитися асертивно?
Ми вважаємо, що життя дещо складніше і вимагає від нас більшого, ніж просто бути асертивними. Але ми віримо в те, що це саме НАШ ВИБІР, чи спілкуватися асертивно, чи ні.
Застосування інструментів асертивної комунікації залежить від ситуації і навряд чи може називатися єдиною панацеєю. Однак, це може бути найкращим варіантом у складних ситуаціях. На цьому ми і акцентуємо свою увагу у нашому оновленому курсі, який покликаний підтримати вас як у внутрішніх, так і зовнішніх комунікаціях.
Основна частина тренінгу розкриває базові принципи асертивної комунікації, надає інсайти налаштувань нашого мислення (Еґо-стани), які лежать в основі вроджених та набутих моделей нашої поведінки. Мета курсу — навчити базовим технікам асертивної комунікації, які стануть у пригоді у щоденних ситуаціях при роботі з агресивними або пасивними моделями поведінки інших.
Друга частина тренінгу акцентує свою увагу на роботі в конкретних складних комунікативних випадках, використовуючи більш витончені та практичні методи та техніки.
По завершенню курсу учасники зможуть
використовувати комунікативні навички, які дозволять бути якісними «передавачами» або «отримувачами» інформації, а також тими, хто вміє ставити запитання
натренувати метод самоасертивності у своїй роботі
формулювати свої потреби та очікування у чіткій, лаконічній та асертивній манері
встановлювати партнерські відносини під час комунікації з іншими
використовувати техніки асертивної комунікації у складних ситуаціях
Теми
1. Основи асертивності
поняття та теоретична основа асертивної комунікації
еґо-стани — налаштування мислення та їхні прояви у поведінці
коли та навіщо бути асертивними
основні принципи асертивної поведінки
2. Інструментарій для ведення комунікації у складних ситуаціях
отримання та надання зворотного зв’язку
вміння асертивно сказати «ні»
надання та отримання поганих новин
робота зі скаргами у асертивному руслі
вирішення конфліктів у асертивній манері
3. Додаткові техніки асертивної комунікації
Покращимо комунікацію у вашій компанії?
Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
На этом сайте используются файлы cookie, что позволяет нам обеспечить наилучшее качество обслуживания пользователей. Информация о файлах cookie хранится в вашем браузере и выполняет такие функции, как распознавание вас при возвращении на наш сайт и помощь нашей команде в понимании того, какие разделы сайта вы считаете наиболее интересными и полезными.
Строго необходимые файлы cookie
Строго необходимые файлы cookie должны быть всегда включены, чтобы мы могли сохранить ваши предпочтения для настроек файлов cookie.
Если вы отключите этот файл cookie, мы не сможем сохранить ваши предпочтения. Это означает, что при каждом посещении данного сайта вам придется заново включать или отключать файлы cookie.