Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

    Показати усі контакти
    Гарячі пропозиції
    Magazine  

    Рекомендовані статті

    Блог

    Гейміфікація та ігрове навчання: у чому різниця та як використовувати?

    Якщо ви колись замислювалися про додавання елементів ігрового процесу до навчання та корпоративної освіти, то, напевно, стикалися з двома концепціями: гейміфікація та ігрове навчання (game-based learning). На перший погляд, ці два терміни можуть здатися взаємозамінними, але це не так. Що таке ігрове навчання? Ігрове навчання передбачає цілеспрямоване створення ігор для досягнення навчальних цілей. Ядром ігрового навчання […]
    Дізнайтеся більше в блозі

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси
      Зв'яжіться з нами

    Цільова аудиторія

    • Менеджери з продажів

    Кількість учасників

    8 - 12

    Тривалість

    2 дні

    Продажі та CX
    • Аудиторний тренінг

    Щодня ми потрапляємо в ситуації, коли нам потрібно «мирити» свої інтереси з інтересами іншим. Ті, хто ведуть переговори інтуїтивно, в основному фокусуються на власних інтересах, тому зрідка розуміються з іншими. Багато учасників переговорів можуть підтвердити, що це не легка праця — прийти до успішної та вигідної угоди.

    Цей курс надасть змогу оволодіти навичками, які дозволять проводити ефективні переговори, одночасно зберігаючи якісні стосунки між сторонами. Для цього потрібно чітко розуміти свої цілі, а також свідомо та ґрунтовно готуватися до переговорів, що і буде основним базисом тренінгу.

    Negotiation - Strategy building

    Цей тренінг навчить сумлінно готуватися до будь-яких переговорів із унікальним інструментом для підготовки (Negotiation Planner), який дозволить так налагодити процес, аби постійно тримати в полі зору свої цілі та бути готовим до наступних кроків. Учасники навчаться визначати та пріоритезувати можливі площини переговорів, а також як їх свідомо конвертувати для досягнення необхідного результату. В програму курсу може бути включена підготовка до реальних переговорів, в яких будуть брати участь співробітники компанії.

    По завершенню курсу учасники зможуть

    • користуватися Планером, унікальним інструментом аналізу та формування стратегії переговорів
    • свідомо готуватися до переговорів, розставляти пріоритети, прогнозувати результати на наслідки
    • визначати площини переговорів та можливості їхньої конвертації
    • визначати інтереси та позиції учасників переговорів
    • використовувати досліджені концепції у внутрішніх переговорах
    • послідовно конвертувати площини переговорів
    • дослідити процес переговорів

    Теми

    • Аналіз базових концепцій переговорів: площини, інтерес і позиція, зони прийняття та домовленості
    • Конвертація площин
    • Інструмент підготовки (Планер) до переговорів
    • Концепція ціннісної конвертації площин
    • Визначення та формування стратегії переговорів
    • Процес переговорів
    • Адаптовані переговорні кейси

    Покращимо навички переговорів у вашій компанії?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

      Супутні рішення

      Супутні матеріали