Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    Цільова аудиторія

    • Усі працівники, згруповані за підрозділами та/або посадами

    Кількість учасників

    8-12

    Тривалість

    1,5 дні

    Продажі та CX Співпраця
    • Аудиторний тренінг
    • Онлайн тренінг

    Цей тренінг розроблений спеціально, щоб допомогти українським компаніям вирішити наявні та майбутні болі, підтримати команди та допомогти керівникам справлятися з новими викликами.

    Як говорити з колегами та партнерами в такий складний період, чому вони так себе поводять, як реагувати, щоб не нашкодити або як правильно підтримати? Програма допомагає переключитися на конструктив: як зрозуміти, яка потреба стоїть за в’їдливим коментарем, претензією, скаргою, невдоволенням. І, крім того, навчіться комунікувати про свої потреби та очікування, щоб досягти порозуміння.

    Після курсу учасники зможуть:

    • Вербалізовувати свої потреби та краще зчитувати потреби інших
    • Опанувати принципи асертивної поведінки
    • Застосовувати принципи ненасильницького спілкування в емоційно напружених ситуаціях

    Бажаєте замовити консультацію?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

      Супутні рішення

      Супутні матеріали