Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

    Показати усі контакти
    Гарячі пропозиції
    Magazine  

    Рекомендовані статті

    Блог

    Гейміфікація та ігрове навчання: у чому різниця та як використовувати?

    Якщо ви колись замислювалися про додавання елементів ігрового процесу до навчання та корпоративної освіти, то, напевно, стикалися з двома концепціями: гейміфікація та ігрове навчання (game-based learning). На перший погляд, ці два терміни можуть здатися взаємозамінними, але це не так. Що таке ігрове навчання? Ігрове навчання передбачає цілеспрямоване створення ігор для досягнення навчальних цілей. Ядром ігрового навчання […]
    Дізнайтеся більше в блозі

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси
      Зв'яжіться з нами

    Цільова аудиторія

    • Усі лідери та співробітники, що проводять презентації

    Кількість учасників

    6 - 8

    Тривалість

    2 дні

    • Аудиторний тренінг
    • Онлайн тренінг

    Нині, навіть найкраща ідея сама себе не зможе продати. І те, як вона представлена, буде впливати на кількість уваги та ресурсів, які будуть їй виділені. Щоб зацікавити або вплинути на чиюсь думку, ми маємо чітко розуміти роль емоцій в цьому. Дехто знає, як викликати потрібні емоції в аудиторії, але навіть вони можуть далі розвинути свої таланти, якщо будуть свідомо використовувати правильні техніки.

    Цей курс знайомить учасників з техніками емоційного впливу, які суттєво посилюють переконливу силу презентації. Учасники також дізнаються, як привертати та утримувати увагу аудиторії, та як проводити презентацію, аби вона змінювала мислення чи поведінку її учасників.

    Professional presentation - delivery

    Учасники будуть вчитися на своїх власних презентаціях: після сумлінної підготовки вони будуть опановувати свідоме використання різних каналів комунікації, зчитувати сигнали аудиторії, тримати фокус уваги на темі та ключових повідомленнях, адже те, з чим учасники презентації з неї підуть, і є основною її метою.

    По завершенню курсу учасники зможуть

    • покращити свої навички проведення презентацій
    • свідомо використовувати свою мову тіла та адаптувати її до аудиторії, підключати вокальні та вербальні канали для фокусування уваги до допомоги учасникам у розумінні ключових повідомлень
    • використовувати набуті техніки відкриття за закриття презентації
    • правильно використовувати технічні презентаційні інструменти (слайди, фліпчарт тощо)
    • залучати та управляти аудиторією в інтерактивному руслі
    • підвищити впевненість в собі при виступах на публіці

    Теми

    • Модель ТАП — гармонія між темою, аудиторією та спікером
    • Свідоме та невимушене використання каналів комунікації
    • Страх публічного виступу та як з ним справлятися
    • Встановлення контакту з аудиторією: вміння ефективно почати презентацію та ставити запитання
    • Як зробити так, щоб навіть цифри та данні запам’ятовувались учасниками
    • Професійний сторітелінг
    • Ключові повідомлення, які добре запам’ятовуються

    Бажаєте замовити консультацію?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

      Супутні рішення

      Супутні матеріали