Один із найвпливовіших факторів у продажах - це людський фактор, адже люди купують в інших людей. Для того, щоб бути успішними в довгостроковій перспективі, нам потрібно знати більше про людей, які залучені в процес співпраці між компаніями. Хто приймає рішення з їхньої сторони? Які їхні основні мотиви? Хто впливає на прийняття рішень та які їхні вподобання? Як вони ставляться до нас особисто та до продуктів або послуг нашої компанії?
Онлайн тренінг
Аудиторний тренінг
Цільова аудиторія
Менеджери з продажів
Кількість учасників
8 - 12
Тривалість
2 дні
Онлайн тренінг
Аудиторний тренінг
Незважаючи на різницю між компаніями, виклики в сегменті В2В дуже схожі в багатьох ситуаціях: як нам залучити найкращих клієнтів, які складуть основу обороту? І як тільки ми їх залучимо, як розширити свою присутність в їхньому бізнесі?
Для того, щоб досягти таких прагнень, нам потрібно використовувати системний підхід, чітке планування та свідомо вибудовувати стосунки.
Цей курс розроблено, аби представники з продажів у сегменті В2В змогли натренувати конкретні навички, які дозволять їм збільшити вірогідність залучення нових клієнтів та розвивати бізнес із існуючими.
Під час курсу, окрім дослідження купівельного циклу клієнтів, концепції вузла прийняття рішень, типології клієнтів та матриці клієнтів, учасники підготують комплексні кейси, де вони розроблять та представлять (за допомогою спеціальної матриці) стратегію розвитку обраних клієнтів на найближчий час, яку зможуть почати втілювати одразу ж після тренінгу.
По завершенню курсу учасники зможуть
досліджувати структуру вузла прийняття рішень в компаніях, з якими вони співпрацюють
з’ясовувати мотиви учасників ВПР
визначати купівельний цикл клієнта та адаптуватися до нього
готувати стратегію розвитку важливих клієнтів та реалізовувати її крок за кроком, зустріч за зустріччю.
Теми
Особливості роботи в В2В сегменті
Купівельний цикл клієнта
Вузол прийняття рішень з боку клієнта
Типологія клієнтів
Типові мотиви учасників ВПР і як діяти відповідно до них
Вміння презентувати переваги продуктів або послуг декільком людям
Матриця клієнта — унікальний інструмент стратегічного планування розвитку клієнтів
Покращимо стратегічний акаунт-менеджмент у вашій компанії?
Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
На этом сайте используются файлы cookie, что позволяет нам обеспечить наилучшее качество обслуживания пользователей. Информация о файлах cookie хранится в вашем браузере и выполняет такие функции, как распознавание вас при возвращении на наш сайт и помощь нашей команде в понимании того, какие разделы сайта вы считаете наиболее интересными и полезными.
Строго необходимые файлы cookie
Строго необходимые файлы cookie должны быть всегда включены, чтобы мы могли сохранить ваши предпочтения для настроек файлов cookie.
Если вы отключите этот файл cookie, мы не сможем сохранить ваши предпочтения. Это означает, что при каждом посещении данного сайта вам придется заново включать или отключать файлы cookie.