Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

    Показати усі контакти
    Гарячі пропозиції
    Magazine  

    Рекомендовані статті

    Блог

    Гейміфікація та ігрове навчання: у чому різниця та як використовувати?

    Якщо ви колись замислювалися про додавання елементів ігрового процесу до навчання та корпоративної освіти, то, напевно, стикалися з двома концепціями: гейміфікація та ігрове навчання (game-based learning). На перший погляд, ці два терміни можуть здатися взаємозамінними, але це не так. Що таке ігрове навчання? Ігрове навчання передбачає цілеспрямоване створення ігор для досягнення навчальних цілей. Ядром ігрового навчання […]
    Дізнайтеся більше в блозі

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси
      Зв'яжіться з нами

    Цільова аудиторія

    • Менеджери з продажів

    Кількість учасників

    8 - 12

    Тривалість

    2 дні

    • Аудиторний тренінг
    • Онлайн тренінг

    Незважаючи на різницю між компаніями, виклики в сегменті В2В дуже схожі в багатьох ситуаціях: як нам залучити найкращих клієнтів, які складуть основу обороту? І як тільки ми їх залучимо, як розширити свою присутність в їхньому бізнесі?

    Для того, щоб досягти таких прагнень, нам потрібно використовувати системний підхід, чітке планування та свідомо вибудовувати стосунки.

    Цей курс розроблено, аби представники з продажів у сегменті В2В змогли натренувати конкретні навички, які дозволять їм збільшити вірогідність залучення нових клієнтів та розвивати бізнес із існуючими.

    Strategic account management

    Під час курсу, окрім дослідження купівельного циклу клієнтів, концепції вузла прийняття рішень, типології клієнтів та матриці клієнтів, учасники підготують комплексні кейси, де вони розроблять та представлять (за допомогою спеціальної матриці) стратегію розвитку обраних клієнтів на найближчий час, яку зможуть почати втілювати одразу ж після тренінгу.

    По завершенню курсу учасники зможуть

    • досліджувати структуру вузла прийняття рішень в компаніях, з якими вони співпрацюють
    • з’ясовувати мотиви учасників ВПР
    • визначати купівельний цикл клієнта та адаптуватися до нього
    • готувати стратегію розвитку важливих клієнтів та реалізовувати її крок за кроком, зустріч за зустріччю.

    Теми

    • Особливості роботи в В2В сегменті
    • Купівельний цикл клієнта
    • Вузол прийняття рішень з боку клієнта
    • Типологія клієнтів
    • Типові мотиви учасників ВПР і як діяти відповідно до них
    • Вміння презентувати переваги продуктів або послуг декільком людям
    • Матриця клієнта — унікальний інструмент стратегічного планування розвитку клієнтів

    Покращимо стратегічний акаунт-менеджмент у вашій компанії?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

      Супутні рішення

      Супутні матеріали