Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Онлайн тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    Цільова аудиторія

    • Фахівці з обслуговування клієнтів та технічної підтримки

    Кількість учасників

    8 - 12

    Тривалість

    2 дні

    • Аудиторний тренінг
    • Онлайн тренінг

    Нерідко робота продавців та спеціалістів з обслуговування клієнтів регламентується шаблонами та чітко окресленими моделями поведінки, що може обмежувати їхній потенціал в роботі з клієнтами, що зі свого боку кидає серйозний виклик можливостям здійснення додаткових (крос) продажів. Ми пропонуємо практичні інструменти та техніки, що без суттєвого втручання в процедури роботи з клієнтами можуть надати додаткові можливості у цій сфері.

    Цей курс акцентує увагу учасників на успішних техніках продажів та комунікації та чіткій послідовності дій, які дозволять зрушити клієнта з позиції «мені нічого більше не потрібно» в бік прийняття рішення про придбання додаткових продуктів або послуг.

    Transactional cross-selling

    Використовуючи практичний підхід та низку адаптованих ситуаційних вправ, цей тренінг дозволить учасникам свідомо підводити клієнта до крос-покупок, що призведе до збільшення обороту та прибутку, і найголовніше, до підвищення рівня задоволеності клієнтів.

    По завершенню курсу учасники зможуть

    • ефективно встановлювати атмосферу довіри зі своїми клієнтами
    • визначати різні типи поведінки покупців та підлаштовувати свою поведінку відповідно
    • краще з’ясовувати потреби клієнтів, в тому числі приховані потреби
    • проводити переконливі презентації продуктів або послуг та спеціальних пропозицій
    • фокусуватися на потребах клієнта при роботі з ним
    • визначати причини заперечень та ефективно працювати з ними

    Теми

    • Точки контакту з існуючим клієнтом, його можливі додаткові потреби
    • Процес транзакційних крос-продажів
    • Попередні запитання та пробні пропозиції
    • Комунікативні техніки
    • Огляд та з’ясування потреб клієнта
    • Презентація персоналізованих переваг продукту або послуги
    • Робота із запереченнями

    Покращимо транзакційні крос-продажі у вашій компанії?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

      Супутні рішення

      Супутні матеріали