Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

    Показати усі контакти
    Гарячі пропозиції
    Magazine  

    Рекомендовані статті

    Блог

    Гейміфікація та ігрове навчання: у чому різниця та як використовувати?

    Якщо ви колись замислювалися про додавання елементів ігрового процесу до навчання та корпоративної освіти, то, напевно, стикалися з двома концепціями: гейміфікація та ігрове навчання (game-based learning). На перший погляд, ці два терміни можуть здатися взаємозамінними, але це не так. Що таке ігрове навчання? Ігрове навчання передбачає цілеспрямоване створення ігор для досягнення навчальних цілей. Ядром ігрового навчання […]
    Дізнайтеся більше в блозі

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси
      Зв'яжіться з нами

    Цільова аудиторія

    • Фахівці з обслуговування клієнтів та технічної підтримки

    Кількість учасників

    8 - 12

    Тривалість

    2 дні

    • Аудиторний тренінг
    • Онлайн тренінг

    Нерідко робота продавців та спеціалістів з обслуговування клієнтів регламентується шаблонами та чітко окресленими моделями поведінки, що може обмежувати їхній потенціал в роботі з клієнтами, що зі свого боку кидає серйозний виклик можливостям здійснення додаткових (крос) продажів. Ми пропонуємо практичні інструменти та техніки, що без суттєвого втручання в процедури роботи з клієнтами можуть надати додаткові можливості у цій сфері.

    Цей курс акцентує увагу учасників на успішних техніках продажів та комунікації та чіткій послідовності дій, які дозволять зрушити клієнта з позиції «мені нічого більше не потрібно» в бік прийняття рішення про придбання додаткових продуктів або послуг.

    Transactional cross-selling

    Використовуючи практичний підхід та низку адаптованих ситуаційних вправ, цей тренінг дозволить учасникам свідомо підводити клієнта до крос-покупок, що призведе до збільшення обороту та прибутку, і найголовніше, до підвищення рівня задоволеності клієнтів.

    По завершенню курсу учасники зможуть

    • ефективно встановлювати атмосферу довіри зі своїми клієнтами
    • визначати різні типи поведінки покупців та підлаштовувати свою поведінку відповідно
    • краще з’ясовувати потреби клієнтів, в тому числі приховані потреби
    • проводити переконливі презентації продуктів або послуг та спеціальних пропозицій
    • фокусуватися на потребах клієнта при роботі з ним
    • визначати причини заперечень та ефективно працювати з ними

    Теми

    • Точки контакту з існуючим клієнтом, його можливі додаткові потреби
    • Процес транзакційних крос-продажів
    • Попередні запитання та пробні пропозиції
    • Комунікативні техніки
    • Огляд та з’ясування потреб клієнта
    • Презентація персоналізованих переваг продукту або послуги
    • Робота із запереченнями

    Покращимо транзакційні крос-продажі у вашій компанії?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

      Супутні рішення

      Супутні матеріали