Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Аудиторний тренінг

    Резильєнтність

    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Усвідомлена комунікація

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    Цільова аудиторія

    • Усі працівники, згруповані за підрозділами та/або посадами

    Кількість учасників

    8-12

    Тривалість

    1,5 дні

    Співпраця
    • Аудиторний тренінг
    • Онлайн тренінг

    Цей тренінг розроблений спеціально, щоб допомогти українським компаніям вирішити наявні та майбутні болі, підтримати команди та допомогти керівникам справлятися з новими викликами.

    В такі кризові часи, люди часто “відкочуються до заводських прошивок”, та можна спостерігати перекоси чи то в надлишкове співчуття, чи то в надлишкову прямоту. Сьогодні особливо важливо взаємодіяти на рівні «дорослий-дорослий», тому програма допомагає опанувати правила взаємодії з людиною у гострому стресі, основами інстинктивних реакцій, що допомагають комунікувати з людьми у складних ситуаціях.

    Після курсу учасники зможуть:

    • Використовувати комунікативні навички, які дозволять бути якісними «передавачами» або»отримувачами» інформації, а також тими, хто вміє ставити запитання
    • Натренувати метод самоасертивності у своїй роботі
    • Формулювати свої потреби та очікування у чіткій, лаконічній та асертивній манері
    • Встановлювати партнерські відносини під час комунікації з іншими

    Бажаєте замовити консультацію?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

      Супутні рішення

      Супутні матеріали