Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    Цільова аудиторія

    • Усі працівники, згруповані за підрозділами та/або посадами

    Кількість учасників

    8-12

    Тривалість

    1,5 дні

    Співпраця
    • Аудиторний тренінг
    • Онлайн тренінг

    Цей тренінг розроблений спеціально, щоб допомогти українським компаніям вирішити наявні та майбутні болі, підтримати команди та допомогти керівникам справлятися з новими викликами.

    В такі кризові часи, люди часто “відкочуються до заводських прошивок”, та можна спостерігати перекоси чи то в надлишкове співчуття, чи то в надлишкову прямоту. Сьогодні особливо важливо взаємодіяти на рівні «дорослий-дорослий», тому програма допомагає опанувати правила взаємодії з людиною у гострому стресі, основами інстинктивних реакцій, що допомагають комунікувати з людьми у складних ситуаціях.

    Після курсу учасники зможуть:

    • Використовувати комунікативні навички, які дозволять бути якісними «передавачами» або»отримувачами» інформації, а також тими, хто вміє ставити запитання
    • Натренувати метод самоасертивності у своїй роботі
    • Формулювати свої потреби та очікування у чіткій, лаконічній та асертивній манері
    • Встановлювати партнерські відносини під час комунікації з іншими

    Бажаєте замовити консультацію?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

      Супутні рішення

      Супутні матеріали