Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

    Показати усі контакти
    Гарячі пропозиції
    Magazine  

    Рекомендовані статті

    Блог

    Гейміфікація та ігрове навчання: у чому різниця та як використовувати?

    Якщо ви колись замислювалися про додавання елементів ігрового процесу до навчання та корпоративної освіти, то, напевно, стикалися з двома концепціями: гейміфікація та ігрове навчання (game-based learning). На перший погляд, ці два терміни можуть здатися взаємозамінними, але це не так. Що таке ігрове навчання? Ігрове навчання передбачає цілеспрямоване створення ігор для досягнення навчальних цілей. Ядром ігрового навчання […]
    Дізнайтеся більше в блозі

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси
      Зв'яжіться з нами

    Цільова аудиторія

    Кількість учасників

    Тривалість

    Створення Карти досвіду співробітника — це структурований процес візуального опису досвіду працівника на всіх етапах роботи. Цей інструмент є повноцінним оглядом історії роботи починаючи з усвідомлення небажання працювати на попередній роботі аж до звільнення з поточного місця роботи.

    При створенні Карти ми фокусуємось на досвіді, який кандидат/працівник хотів би отримати від організації, і на тому, що організація хоче надати працівнику, теперішньому та потенційному.

    За допомогою Карти ми можемо легко оцінити та покращити поточну діяльність з точки зору робочого циклу працівника. Під час роботи з Картою ми відповідаємо на запитання «Чи привабливі та цікаві наші процеси та практики співробітникам? «

    Перший етап зосереджується на оцінці поточного стану справ і формулює чесну оцінку досвіду працівників. В цьому випадку ми беремо до уваги етапи «4–4» у роботі кандидата чи співробітника. Другий етап визначає бажаний стан справ, зазначаючи швидкі результати та стратегічні проєкти, що забезпечать залучення співробітника.

    Як і в кожному консалтинговому проєкті, найважливішим етапом є впровадження. Ми можемо згенерувати чудові ідеї, які житимуть лише на папері, або ж впровадити їх і забезпечити відповідність цієї роботи очікуванням кожного, хто працює або буде працювати у вашій організації.

    Тривалість

    • 4-6 тижнів на створення Карти (якщо наявні портрети працівників (Employee Personas) та (Employee Value Proposition)
    • 8-12 тижнів на створення Карти (якщо раніше не здійснювались жодні проєкти, пов’язані з брендингом роботодавця)
    • 3-6 місяців на підтримку впровадження змін (необов’язково)

    Ми працюємо згідно з принципами ощадливості (LEAN), не витрачаючи жодного дня на непотрібну діяльність. Весь проєкт займає 3-10 місяців, присвячених семінарам із залученням представників компанії.

    У нас є стандартизований, випробуваний і перевірений процес створення Карт досвіду співробітника, який ми завжди адаптуємо до особливостей компанії.

    Ми спрямовуємо діяльність не лише на підбір нових кадрів (пошук талантів), але й на утримання та залучення теперішнього персоналу. Ми економимо ваші витрати та підвищуємо ефективність підбору персоналу. Ми можемо повторно використовувати результати проєкту в інших підрозділах компанії або розширити обсяг проєкту на інші підрозділи та країни.

    Бажаєте замовити консультацію?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

      Супутні рішення

      Супутні матеріали