Війна за таланти закінчилася. За словами Джоша Берсіна, таланти перемогли. Якщо ви хочете виграти на ринку, спочатку ви повинні перемогти на робочому місці, а в цій битві обов’язковою умовою є сильний бренд роботодавця, який не тільки залучає найкращі таланти, але й утримує працівників.
У кожної компанії є бренд роботодавця, навіть якщо він не розроблявся свідомо, — він відображає те, як сприймають вас як роботодавця ваші працівники. Це ставлення можна покращити або просто детальніше визначити.
У нашому підході цінність пропозиції працівника (employee value proposition, далі — EVP) є ядром проєктів брендингу роботодавців. EVP – це сукупність асоціацій та пропозицій, що надаються організацією в обмін на навички, можливості та досвід, які співробітник приносить в організацію.
На основі нашого досвіду процес доцільно починається з вибору основних позицій, з якими ми стикаємось і на яких ми зосередимось під час проєктування бренду. Потім для кожної посади створюється портрет працівника – вигаданий опис ідеального кандидата – демографія, навички, мислення, особисті цілі та очікування, мотивація та розчарування. EVP має бути повністю узгоджений з портретом працівника.
Зрештою, має бути визначено позиціювання парасолькового бренду. У випадку міжнародної організації завершальний процес може створити глобальний/міжнародний бренд.
Ми працюємо у тісній співпраці з HR-менеджерами, відділами комунікацій та маркетингу, із залученням вищого керівництва, внесок якого є вирішальним фактором успіху, оскільки вони відіграють важливу роль у виконанні та впровадженні елементів бренду, створених командою проєкту.
Брендинг роботодавця та залучення працівників нероздільні. Ми не можемо зосередитись лише на зовнішніх аспектах, ми повинні зробити нашу пропозицію реальністю для існуючих співробітників, що дозволить досягти більшого залучення та утримання працівників. Наш підхід відрізняється від загально прийнятого, адже ми починаємо знизу (портрет співробітників) і завершуємо проєкт самим брендингом.
Починаючи з портрету працівників, ми допомагаємо зробити цінність пропозиції та бренд більш узгодженими та уникнути узагальнення та поверховості.
Виконання відбувається у співавторстві з HR-менеджерами та комунікаційниками та за участю вищого керівництва.
Ми надаємо всі поради та інструменти, необхідні для того, щоб зробити процес швидким, ефективним та всеохопним.
Наші проєкти дозволяють зекономити бюджет набору персоналу та надають додаткову відчутну цінність для партнера.