Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

    Показати усі контакти
    Гарячі пропозиції
    Magazine  

    Рекомендовані статті

    Блог

    Гейміфікація та ігрове навчання: у чому різниця та як використовувати?

    Якщо ви колись замислювалися про додавання елементів ігрового процесу до навчання та корпоративної освіти, то, напевно, стикалися з двома концепціями: гейміфікація та ігрове навчання (game-based learning). На перший погляд, ці два терміни можуть здатися взаємозамінними, але це не так. Що таке ігрове навчання? Ігрове навчання передбачає цілеспрямоване створення ігор для досягнення навчальних цілей. Ядром ігрового навчання […]
    Дізнайтеся більше в блозі

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси
      Зв'яжіться з нами

    Цільова аудиторія

    • Відділ продажів

    Кількість учасників

    12 - 15

    Тривалість

    1 день

    Продажі та CX
    • Аудиторний тренінг
    • Онлайн тренінг

    Останнім часом більшість професій включають орієнтацію на продажі або на клієнтів. Важко знайти роботу, де клієнти так чи інакше не присутні. Контакти з клієнтами прямими або непрямими шляхами завжди включають потенційну можливість продажів. Як ми можемо помітити ці потенційні можливості продажів? Які ситуації відбуваються під час продажів у Вашій діяльності або в діяльності Ваших колег? Як ми можемо використовувати всі ці можливості? Як ми можемо скористатися ними або знайти нові можливості збуту?

    Курс «THE SALES ATTITUDE» призначений для всіх працівників, які контактують з клієнтами або контактуватимуть з ними в майбутньому.

    Principles of sales

    Вони можуть зрозуміти різноманіття того, що клієнт може очікувати, як можна визначити приховані потреби і які методи мають бути використані для того, щоб перевершити очікування клієнтів. Учасники знайомляться з теорією ситуаційної моделі продажів Develor та її практичним вживанням.

    Після завершення цього курсу ви зможете:

    • більш впевнено та свідомо спілкуватися з потенційними або існуючими клієнтами, завдяки кращому розумінню очікувань і потреб клієнтів, а також завдяки більш системному мисленню про потенціал клієнта.

    Теми: 

    • Причини і мотиви купівлі
    • Передумови для купівлі
    • Момент істини — перевищення очікувань замовника
    • Ситуативні рамки продажів
    • Дизайн процесу продажу

    Бажаєте замовити консультацію?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

      Супутні рішення

      Супутні матеріали