Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    Постійний контроль, безперервний нагляд, як під мікроскопом, і кожну вашу дію ставлять під сумнів — знайомі тим, хто хоч раз стикався з мікроменеджером.

    Ділимося порадами, як попри всі складнощі, покращити ситуацію:

     1. Зрозумійте вашого керівника 

    Спробуйте з’ясувати, чому ваш керівник мікроменеджить. Можливо, він щиро намагається допомогти, але його методи не відповідають вашому стилю роботи. Поговоріть з ним, дізнайтеся про його очікування та пріоритети. Якщо зрозумієте, що його наміри хороші, ви можете разом покращити процеси для ефективнішої співпраці.

     2. Проведіть самоаналіз

    Якщо вам здається, що ваш керівник приділяє вам більше уваги, ніж іншим, подумайте про зворотний зв’язок, який надавав ваш керівник або колеги. Усунення труднощів у вашій роботі може допомогти зменшити тиск та покращити відносини.

     3. Просіть та надавайте зворотний зв’язок 

    Поговоріть з керівником про вашу діяльність і як можна покращити співпрацю. Активно слухайте та використовуйте відкриті запитання, щоб дізнатися про його пріоритети та вподобання. Уникайте звинувачень та слова «мікроменеджер». Зосередьтеся на конкретних прикладах, які негативно впливають на вашу роботу. Пам’ятайте, що зворотний зв’язок — це діалог, а не монолог.

    4Будуйте довіру

    Мікроменеджери часто бояться втратити важливу інформацію. Будьте надійними та послідовними у своїй роботі. Створіть систему звітності та інформування керівника про виконану роботу. Це допоможе побудувати довіру між вами та знизити рівень тривожності керівника.

     5. Розвивайте стресостійкість

    Поведінка менеджера не зміниться за ніч. Навіть коли ви відчуєте покращення, у нього все одно можуть залишатися неусвідомлені дії, які вас дратують. Вчіться розділяти особисте та професійне. Зосереджуйтеся на тому, що вам подобається у вашій роботі: навички, які ви розвиваєте, та досвід, який отримуєте. Під час робочого дня будьте «включеними» в роботу, але коли робочий день закінчується, «відключайтесь».

     6. Розгляньте інші варіанти

    Якщо, незважаючи на всі зусилля, нічого не змінюється — і особливо, якщо ваш керівник навмисно саботує вашу роботу — можливо, найкращим рішенням буде почати шукати нову роботу. Подумайте про загальне задоволення роботою, потенціал для зростання у вашій поточній ролі та вплив мікроменеджменту на ваше психічне здоров’я та професійний розвиток. Розгляньте, чи переваги залишитися на вашій посаді переважують ті виклики, з якими ви стикаєтеся.

    Люди цінують свою автономію та незалежність. Вони хочуть виконувати свою роботу без постійного нагляду. Так, мати мікроменеджера як керівника може бути болісно, але не дозволяйте цьому досвіду зламати вас. Пам’ятайте, цей досвід не визначає вашу подальшу кар’єру 😊

    Гайд з управління гібридними командами

    Завантажте безкоштовну електронну книгу, що допоможе вашій команді бути максимально ефективними
    при змішаному форматі роботи.


      Супутні матеріали