Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Аудиторний тренінг

    Резильєнтність

    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Усвідомлена комунікація

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    Психологічна відновлюваність

    Основні болі

    • Люди не розуміють, що їм потрібна психологічна допомога
    • Стигматизація психологічної допомоги
    • Високий рівень стресу, пов’язаний зі зміною обов’язків чи розширенням зони відповідальності
    • Емоційні американські гірки. Провина вцілілого

    Як ми вирішуємо ці болі

    Резильєнтність

    Найважливіше сьогодні — навчитися підтримувати свій ментальний стан на довгій дистанції, “відростити” навички регулярного та щоденного самопіклування та відновлення, бо це впливає і на нашу продуктивність, і на якість життя в цілому. Це не про те як тікати від стресу чи боротися з ним, бо це неможливо. Це про те, як навчитися легше долати кризові ситуації, справлятись з повсякденними змінами і конфліктами за допомогою факторів психологічної відновлюваності.

    Лідерство

    Основні болі

    • Члени команди у вразливому психічно емоційному стані
    • Стандартні підходи до управління і комунікації не завжди працюють
    • Керівники та HR-ри виконують функцію психологів, і при цьому мають підтримувати продуктивність роботи
    • Лідерам потрібно мати ресурс, щоб підтримувати інших

    Як ми вирішуємо ці болі

    Лідер кризових часів

    Програма допоможе лідеру збагнути свою оновлену роль в чинних обставинах та отримати прості і практичні інструменти по роботі і комунікації з командами.

    Лідерська хоробрість

    Зараз лідерам дуже не просто. До них стікається інформація про всі складнощі, виклики і проблеми, не тільки з професійного ракурсу, а й з особистого життя своїх підлеглих. Але ж лідери не “супермени”. Їм теж треба мати ресурс, сили та правильний майндсет, щоб не тікати від незручних розмов, з рішучістю зустрічати складнощі та вести команду навіть у найскладніші часи.

    Мотивація

    Основні болі

    • Немає бачення майбутнього, відповідно, немає мотивації
    • Працівники не можуть зберігати попередній рівень продуктивності
    • Люди поринають в роботу з головою, щоб відволіктись від війни

    Як ми вирішуємо ці болі

    Самомотивація

    Самомотивація – це сила, яка змушує нас рухатись уперед. Це здатність проявляти ініціативу, ставити цілі та діяти для їх досягнення.

    Мислення зростання

    Коли навколо нас постійні зміни, складнощі та виклики, іноді хочеться просто здатися і запитати: “Чому це відбувається зі мною?”

    Мислення зростання – це конструктивний майндсет, який допомагає замість складнощів та “зради”, бачити можливості та уроки.

    Персональна продуктивність в турбулентні часи

    Залишатися продуктивними сьогодні — один з найбільших викликів. Тому важливо знати про діджитал технології, нові підходи до управління завданнями та інсайти з області нейронаук.

    Комунікація

    Основні болі

    • Незрозуміло, як спілкуватися з клієнтами та колегами, коли невідомо, у якому вони стані
    • Як реагувати на емоції та складний досвід колег
    • Незручно зайвий раз турбувати партнерів та клієнтів
    • Напруженість в спілкуванні
    • Перекоси з надлишкового співчуття до крайньої прямолінійності

    Як ми вирішуємо ці болі

    Ненасильницьке спілкування

    Як говорити з колегами та партнерами в такий складний період, як реагувати, щоб не нашкодити або як правильно підтримати? Програма допомагає переключитися на конструктив: як зрозуміти, яка потреба стоїть за в’їдливим коментарем, претензією, скаргою, невдоволенням.

    Усвідомлена комунікація

    Сьогодні особливо важливо взаємодіяти на рівні «дорослий-дорослий», тому програма допомагає опанувати правила взаємодії з людиною у стресі, основами інстинктивних реакцій, що допомагають комунікувати з людьми у складних ситуаціях.

    Супутні матеріали

    Бажаєте замовити консультацію?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.