Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси

    Психологічна відновлюваність

    Основні болі

    • Люди не розуміють, що їм потрібна психологічна допомога
    • Стигматизація психологічної допомоги
    • Високий рівень стресу, пов’язаний зі зміною обов’язків чи розширенням зони відповідальності
    • Емоційні американські гірки. Провина вцілілого

    Як ми вирішуємо ці болі

    Резильєнтність

    Найважливіше сьогодні — навчитися підтримувати свій ментальний стан на довгій дистанції, “відростити” навички регулярного та щоденного самопіклування та відновлення, бо це впливає і на нашу продуктивність, і на якість життя в цілому. Це не про те як тікати від стресу чи боротися з ним, бо це неможливо. Це про те, як навчитися легше долати кризові ситуації, справлятись з повсякденними змінами і конфліктами за допомогою факторів психологічної відновлюваності.

    Лідерство

    Основні болі

    • Члени команди у вразливому психічно емоційному стані
    • Стандартні підходи до управління і комунікації не завжди працюють
    • Керівники та HR-ри виконують функцію психологів, і при цьому мають підтримувати продуктивність роботи
    • Лідерам потрібно мати ресурс, щоб підтримувати інших

    Як ми вирішуємо ці болі

    Лідер кризових часів

    Програма допоможе лідеру збагнути свою оновлену роль в чинних обставинах та отримати прості і практичні інструменти по роботі і комунікації з командами.

    Лідерська хоробрість

    Зараз лідерам дуже не просто. До них стікається інформація про всі складнощі, виклики і проблеми, не тільки з професійного ракурсу, а й з особистого життя своїх підлеглих. Але ж лідери не “супермени”. Їм теж треба мати ресурс, сили та правильний майндсет, щоб не тікати від незручних розмов, з рішучістю зустрічати складнощі та вести команду навіть у найскладніші часи.

    Мотивація

    Основні болі

    • Немає бачення майбутнього, відповідно, немає мотивації
    • Працівники не можуть зберігати попередній рівень продуктивності
    • Люди поринають в роботу з головою, щоб відволіктись від війни

    Як ми вирішуємо ці болі

    Самомотивація

    Самомотивація – це сила, яка змушує нас рухатись уперед. Це здатність проявляти ініціативу, ставити цілі та діяти для їх досягнення.

    Мислення зростання

    Коли навколо нас постійні зміни, складнощі та виклики, іноді хочеться просто здатися і запитати: “Чому це відбувається зі мною?”

    Мислення зростання – це конструктивний майндсет, який допомагає замість складнощів та “зради”, бачити можливості та уроки.

    Персональна продуктивність в турбулентні часи

    Залишатися продуктивними сьогодні — один з найбільших викликів. Тому важливо знати про діджитал технології, нові підходи до управління завданнями та інсайти з області нейронаук.

    Комунікація

    Основні болі

    • Незрозуміло, як спілкуватися з клієнтами та колегами, коли невідомо, у якому вони стані
    • Як реагувати на емоції та складний досвід колег
    • Незручно зайвий раз турбувати партнерів та клієнтів
    • Напруженість в спілкуванні
    • Перекоси з надлишкового співчуття до крайньої прямолінійності

    Як ми вирішуємо ці болі

    Ненасильницьке спілкування

    Як говорити з колегами та партнерами в такий складний період, як реагувати, щоб не нашкодити або як правильно підтримати? Програма допомагає переключитися на конструктив: як зрозуміти, яка потреба стоїть за в’їдливим коментарем, претензією, скаргою, невдоволенням.

    Усвідомлена комунікація

    Сьогодні особливо важливо взаємодіяти на рівні «дорослий-дорослий», тому програма допомагає опанувати правила взаємодії з людиною у стресі, основами інстинктивних реакцій, що допомагають комунікувати з людьми у складних ситуаціях.

    Супутні матеріали

    Бажаєте замовити консультацію?

    Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас. Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.