Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси
    Go back

    Марія Ємець

    Бізнес-тренерка, фасилітаторка

    Понад 12 років досвіду роботи керівником міжнародної компанії з топ-10 найдорожчих брендів світу.

    Марія – уособлення філософії «Тренера Другого покоління», адже вона понад 12 років була керівником міжнародної компанії з топ-10 найдорожчих брендів світу. На посаді керівника клієнтського сервісу вона створювала та впроваджувала цю стратегічно важливу функцію з «0», а вже на посаді операційного директора її команда отримала найвищу європейську нагороду у напрямах сервісу та обслуговування клієнтів.

    З 2013 року займається проведенням бізнес-тренінгів з розвитку управлінців та сервісних компетенцій, комунікацій та роботи зі скаргами. Окрім іншого, є практикуючим психологом-психоаналітиком (УАП UA), автором програм та методик у галузі навчання та розвитку персоналу.
    У роботі з учасниками Марія демонструє виграшну комбінацію харизми, адаптивності та мотивації, орієнтації на результат та крутого практичного досвіду та експертизи.

    Експертиза

    • Менеджмент та лідерство
    • Клієнтський досвід та сервіс
    • Впровадження управлінського методу клієнтського досвіду та сервісу
    • Управління змінами
    • Ефективна комунікація
    • Вирішення конфліктів
    • Робота зі скаргами

    Відгуки

    Toyota, DHL, Fozzy Group, Deloitte Middle East, RK Development, Weir Minerals, SCST, Finova tech, Clarena Cosmetics, Ukrainian Agrarian Association, Inner Gravity Pictures etc

    Досвід

    2021 Бізнес-тренерка, консультантка, DEVELOR UKRAINE
    2019 - 2021 Керівникця стратегічних напрямків (продажі, маркетинг, автоматизація процесів для HR) - HR консалтингова компанія Формування команди відділу продажу, розробка системи мотивації, ефективності праці. Просування продуктів та бренду, SMM стратегія. Розробка та проведення тренінгів для топ та міддл-менеджерів.
    2017 - 2019 Операційна директорка (160 підлеглих) – Міжнародна Аутомотив компанія, Топ-10 найдорожчих брендів світу Розробка та впровадження процесів продажу та сервісу, клієнтського сервісу, що стосуються операційних питань. Успішне використання кайзен бізнес-моделі. Розробка бачення, місії та цінностей компанії, моделей компетенцій персоналу, оцінки персоналу. Розробка та ведення on-line системи дистанційного навчання персоналу, розробка e-courses. Проведення корпоративних тренінгів, координація та організація зовнішніх тренінгів. Набір персоналу, проведення інтерв'ю, закриття вакансій фронт-лайна та керівників. Контроль маркетингової активності компанії, комунікація із клієнтами преміум-сегменту, організація заходів для клієнтів, презентацій.
    2017 - 2019 Керівниця напряму клієнтського досвіду та сервісу - Міжнародна Аутомотив компанія, Топ-10 найдорожчих брендів світу 38 регіональних представництв Організація клієнтського сервісу в офіційній дилерській мережі "з нуля" (36 дилерів). Розробка та проведення тренінгів
    1996 - 2005 Старша спеціалістка відділу сервісу та роботи зі скаргами – міжнародна логістична компанія, Топ-100 списку Fortune 500

    Мова проведення

    Англійська, Українська, Російська

    Зв'яжіться зі мною

     +38 044 227 71 72

     maria.yemets@develor.com

    Давайте познайомимось ближче
    Відвідайте мою сторінку LinkedIn