Закрити    

    DEVELOR UKRAINE
    Київ, Рейтарська, 21/13

    Показати усі контакти
    Зв'яжіться з нами    
    • Мислення та світогляд
    • Лідерство та менеджмент
    • Обслуговування клієнтів, продажі та переговори
    • Продуктивність та комунікація
    • Тімбілдинг та співпраця
    • Оцінка та діагностика
    • HR консалтинг та коучинг
    • Всі послуги
    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Мислення зростання

    Аудиторний тренінг

    Лідерська сміливість

    Аудиторний тренінг

    Лідер кризових часів

    Аудиторний тренінг

    Лідерська хоробрість

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Аудиторний тренінг

    Управління змінами

    Аудиторний тренінг

    Резильєнтність

    Аудиторний тренінг

    Самомотивація

    Аудиторний тренінг

    Усвідомлена комунікація

    Індивідуальна діагностика

    Insights Discovery. Персональна ефективність

    Індивідуальна діагностика

    Центр Розвитку

    Індивідуальна діагностика

    Центр Оцінювання

    Індивідуальна діагностика

    Зворотний зв’язок 360°

    Знайдено в Послуги та рішення

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
    Переглянути всі послуги

    Знайдено в Ресурсах

    • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
    Перегляньте усі ресурси
    Go back

    Марія Ємець

    Бізнес-тренерка, фасилітаторка

    Понад 12 років досвіду роботи керівником міжнародної компанії з топ-10 найдорожчих брендів світу.

    Марія – уособлення філософії «Тренера Другого покоління», адже вона понад 12 років була керівником міжнародної компанії з топ-10 найдорожчих брендів світу. На посаді керівника клієнтського сервісу вона створювала та впроваджувала цю стратегічно важливу функцію з «0», а вже на посаді операційного директора її команда отримала найвищу європейську нагороду у напрямах сервісу та обслуговування клієнтів.

    З 2013 року займається проведенням бізнес-тренінгів з розвитку управлінців та сервісних компетенцій, комунікацій та роботи зі скаргами. Окрім іншого, є практикуючим психологом-психоаналітиком (УАП UA), автором програм та методик у галузі навчання та розвитку персоналу.
    У роботі з учасниками Марія демонструє виграшну комбінацію харизми, адаптивності та мотивації, орієнтації на результат та крутого практичного досвіду та експертизи.

    Експертиза

    • Менеджмент та лідерство
    • Клієнтський досвід та сервіс
    • Впровадження управлінського методу клієнтського досвіду та сервісу
    • Управління змінами
    • Ефективна комунікація
    • Вирішення конфліктів
    • Робота зі скаргами

    Відгуки

    Toyota, DHL, Fozzy Group, Deloitte Middle East, RK Development, Weir Minerals, SCST, Finova tech, Clarena Cosmetics, Ukrainian Agrarian Association, Inner Gravity Pictures etc

    Досвід

    2021 Бізнес-тренерка, консультантка, DEVELOR UKRAINE
    2019 - 2021 Керівникця стратегічних напрямків (продажі, маркетинг, автоматизація процесів для HR) - HR консалтингова компанія Формування команди відділу продажу, розробка системи мотивації, ефективності праці. Просування продуктів та бренду, SMM стратегія. Розробка та проведення тренінгів для топ та міддл-менеджерів.
    2017 - 2019 Операційна директорка (160 підлеглих) – Міжнародна Аутомотив компанія, Топ-10 найдорожчих брендів світу Розробка та впровадження процесів продажу та сервісу, клієнтського сервісу, що стосуються операційних питань. Успішне використання кайзен бізнес-моделі. Розробка бачення, місії та цінностей компанії, моделей компетенцій персоналу, оцінки персоналу. Розробка та ведення on-line системи дистанційного навчання персоналу, розробка e-courses. Проведення корпоративних тренінгів, координація та організація зовнішніх тренінгів. Набір персоналу, проведення інтерв'ю, закриття вакансій фронт-лайна та керівників. Контроль маркетингової активності компанії, комунікація із клієнтами преміум-сегменту, організація заходів для клієнтів, презентацій.
    2017 - 2019 Керівниця напряму клієнтського досвіду та сервісу - Міжнародна Аутомотив компанія, Топ-10 найдорожчих брендів світу 38 регіональних представництв Організація клієнтського сервісу в офіційній дилерській мережі "з нуля" (36 дилерів). Розробка та проведення тренінгів
    1996 - 2005 Старша спеціалістка відділу сервісу та роботи зі скаргами – міжнародна логістична компанія, Топ-100 списку Fortune 500

    Мова проведення

    Англійська, Українська, Російська (лише для країн Центральної Азії)

    Зв'яжіться зі мною

     +38 044 227 71 72

     maria.yemets@develor.com

    Давайте познайомимось ближче
    Відвідайте мою сторінку LinkedIn