В даний час для досягнення результатів на робочому місці необхідне не просто відмінне знання області. Лише ті, хто здатний розуміти інших, їх положення, мотивацію, і здатний на основі цих знань спілкуватися або навіть керувати ними, може бути успішним в спільноті.
Здатність перетворювати знання на продуктивність в колективі є визначальним чинником. Особу не можна розділити на дві частини. Інтелект і емоції мають дуже тісні відносини і жодна з них не є несуттєвою для успіху на робочому місці. У багатьох випадках ми думаємо, що приймаємо раціональні рішення, врешті-решт, це те, чому ми навчилися в школі. В більшості випадків за нашими рішеннями майже кожного разу приховуються емоції, навіть за рішеннями, які, на перший погляд, здаються раціональними.

Після короткого теоретичного тренінгу ми розглянемо співвідношення емоцій і продуктивності, і, ґрунтуючись на відповідних знаннях про себе, створимо основи для упевненості в собі й віднайдення правильних шляхів взаємодії з колегами. Ми навчимося ефективно справлятися з власними емоціями, познайомимося з рівнями емпатії, а також з тим, як впливати на емоції та ефективність роботи наших колег.
Мета програми:
- розпізнавати і управляти своїми та чужими емоціями,
- підвищувати свій вплив і ефективність комунікації, а також розвивати як особисті, так і робочі стосунки.
Теми:
- Що таке емоційний інтелект, а що ні?
- Відношення між інтелектом та емоційним інтелектом
- Складові емоційного інтелекту
- Зв’язок між ухваленням рішень – продуктивністю – емоціями
- Самопізнання, упевненість в собі та самомотивація
- Емпатія та активне слухання
- Вплив на інших
- Підхід до вирішення ситуацій, що вимагають високого рівня емоційного інтелекту
- Підготовка індивідуальних планів дій