Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

Показати усі контакти
Magazine  

Знайдено в Послуги та рішення

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
Переглянути всі послуги

Знайдено в Ресурсах

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
Перегляньте усі ресурси
  Зв'яжіться з нами
Наймайте, утримуйте та залучайте

Пріоритети трикутника найм-утримання-залучення можуть змінюватися з часом, але залучені співробітники залишатимуться фактором успіху на ринку. Зміна на ринку праці, спричинена пандемією, змінила позиції організацій. Однак HR команда у співпраці з менеджерами все ж повинні свідомо робити все можливе, щоб надати компанії конкурентну перевагу людського капіталу.

Нашу роботу з розвитку досвіду співробітників ми починаємо з оцінки поточного стану. Згодом ми разом із вами перепроектовуємо подорож співробітника таким чином, щоб він належним чином відповідам поточній реальності. Ми наголошуємо, що вигадане можливо здійснити на практиці - немає нічого гіршого за витончену концепцію, яку неможливо втілити в реальність.

Insight 1

Ціннісна пропозиція співробітника

Завдяки своїм послугам у галузі досвіду співробітників та залучення працівників ми допомагаємо створити сильний бренд роботодавця. Ми створюємо необхідне середовище та культуру, відтворюючи весь життєвий цикл працівника. Спочатку ми вивчаємо потреби працівників та кандидатів.

Разом ми визначаємо людей, котрі потім слугують основою для ціннісної пропозиції співробтника (EVP). EVP – приваблива та унікальна обіцянка для нинішніх та майбутніх працівників. Цей етап завершується після презентації та затвердження детальних описів співробітників та відповідних EVP.

Insight 2

Мапа подорожі співробітника

Чи знаєте ви очікування, цілі та розчарування (болісні точки) ваших кандидатів та співробітників? Найкращий спосіб отримати цю інформацію – почати з картографування шляху працівника. Він забезпечить огляд того досвіду, який працівник переживає протягом свого життєвого циклу – від усвідомлення незадоволеності на минулій роботі до звільнення з вашої компанії.

Постійне вдосконалення фаз та точок дотику на шляху співробітника – це спосіб створити привабливе робоче середовище. Доцільно завершити цей процес, сспільно творивши бренд роботодавця. Якщо це глобальний бренд, центральне позиціонування бренду буде головним елементом, але локальна адаптація є обов’язковою умовою.

Insight 3

Слідкуйте за виконанням

Наш випробуваний процес повністю адаптований до певної компанії і має внутрішню та зовнішню спрямованість, що сприяє не тільки підбору персоналу, але й утриманню та залученню працівників. Наша участь заощаджує витрати на підробіток компанії та підвищує ефективність маркетингового підбору персоналу. Наша роль полягає в плануванні та полегшенні всього процесу з активним залученням HR, маркетингу та комунікацій. Підсумковим документом проекту є практична книга роботодавців.

Ми також підтримуємо реалізацію ідеального шляху співробітників, щоб зробити трансформацію стійкою. Навчання менеджерів щодо створення залучаючого середовища дозволяє їм використовувати інструментарій з найбільшим впливом.

Пов'язані матеріали

Бажаєте замовити консультацію?

Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас.
Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.