Закрити
 Закрити

Develor Ukraine

Показати усі контакти
Magazine  

Знайдено в Послуги та рішення

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук рішень
Переглянути всі послуги

Знайдено в Ресурсах

  • Будь ласка, введіть принаймні 3 символи аби розпочати пошук матеріалів
Перегляньте усі ресурси
  Зв'яжіться з нами
По-старому вже не працюватиме

Хоча в більшості країн суворий карантин вже закінчився, наші поведінкові звички все ж таки змінилися. Лікарі виявили, що їм не потрібно особисто звертатися до медичних представників, а менеджерам роздрібних магазинів зручно робити замовлення онлайн. Відділам продажу необхідно заново вибудувати процес взаємодії з покупцями в нових умовах.

Віртуальні зустрічі за своїм характером відрізняються від фізичних. І хоча деякі минулі практики все ще можуть працювати, очікування споживачів майже у всіх сферах змінилися. Щоб також еволюціонувати, продавці повинні спочатку змінити своє мислення з "скоро все повернеться на свої місця" на "світ вже новий, давайте адаптуватись". Тоді їхні навички, необхідні для формування довіри, оцінки потреб споживача та представлення продукту або рішення, можуть бути оновлені відповідно до нової реальності.

Insight 1

Ви маєте менше часу на формування довіри

Незалежно від того, зустрічаємось ми особисто або онлайн. можливості для побудови довіри обмежені. І онлайн комунікація, і правила соціальної дистанції обмежують наші можливості справити гарне враження. Клієнти все менш схильні до непотрібних покупок. Невизначене майбутнє змушує клієнтів бути обережнішими та менш рішучими.

Зараз продавцям важливо більш свідомо адаптуватися до клієнта та структуровано готуватися до кожної взаємодії з метою перевищення його очікувань. Працюючи з продавцями, ми починаємо з формування мислення, щоб вони були готові прийняти потребу в змінах. Потім ми розвиваємо вже перевірені ефективні поведінки та додаємо нові практики, які відповідають новій ері. Ми навчаємо цього, використовуючи перевірені концепції в практичних кейсах їх бізнесу.

Insight 2

Продажі - це більше, ніж замовлення

Все більший перехід до онлайну призводить до зниження ретельної оцінки потреб. Сьогодні ви можете замовити Tesla за допомогою п’яти кліків. Клієнти отримують хибне уявлення про те, що без консультації з експертом їхнє рішення є таким же добре інформованим і відповідає їхнім потребам.

Тоді ключовою проблемою продажу стає встановлення необхідності продавця, який виконує роль експерта. І це посилює потребу продавців у підготовці своєї позиції довіреного радника. Ось чому DEVELOR під час програм продажів зосереджується на розумінні всіх ролей продавця.

Insight 3

Взаємодія - це досвід

Помилкова думка щодо “я можу замовити все онлайн” також кидає виклик важливості особистого досвіду клієнтів. Як наслідок, компанія або повністю виходить в онлайн, або повинна забезпечити найкращі продажі та досвід клієнтів, щоб вижити.

Вивчення подорожі клієнта в новій реальності, перекваліфікація критичних взаємодій та переконання, що вони добре виконані, є критичним для компаній, які хочуть максимізувати цінність взаємодії під час продажів. Ми зосереджуємося на розвитку продажів на перевищенні очікувань споживачів шляхом навчання виграшних моделей спілкування та використання операційних процедур, які постійно їх посилюють.

Наші рішення

Бажаєте консультацію щодо Продажів та Сервісу?

Давайте поговоримо та знайдемо правильне рішення для вас.
Залиште свої дані, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.